اتصال بیش از ۶۰ هزار فروشگاه آنلاین به پلتفرم ایرانی جستجوی محصولات
به گزارش خبرگزاری آنا، محسن مجاوری، مدیرعامل این شرکت گفت: درگاههای مختلفی برای فروش محصولات وجود دارد که ما با بررسی آنها به سکوی این پلتفرم رسیدهایم. در واقع این پلتفرم باهدف دسترسی آسانتر کاربران به محصولات تمامی فروشگاههای آنلاین ایران و همچنین مقایسه قیمت کالاهای یکسان آنها با یکدیگر شروع به فعالیت کرده است.
وی افزود: هر فروشگاهی که نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد، میتواند در سامانه این پلتفرم ثبتنام کند. پس از درج اطلاعات سایت فروش با استفاده از رباتهایی که نوشته میشود، تمامی محصولات آن فروشگاه بهصورت خودکار در کمتر از دو ساعت به این پلتفرم منتقل خواهد شد. این ویژگی یکی از مهمترین تفاوتهای این پلتفرم با نمونههای مشابه است.
مجاوری ادامه داد: کاربران پس از جستوجوی محصول مورد نظر و مقایسه قیمت و مشخصات، هنگامی که تصمیم به خرید از فروشنده مدنظر گرفتند، با کلیک بر روی گزینه خرید محصول، به سایت فروشنده کالا و خدمات هدایت میشوند و تکمیل روند خرید و پرداخت در سایت مذکور انجام میشود. در واقع این پلتفرم صرفاً بستر مقایسه محصولات فروشندگان را برای تسهیل در امر خرید، در اختیار قرار داده است.
مجاوری در پایان گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون کالا در دستهبندیهای مختلف در این پلتفرم قابلمشاهده است و روزانه هزاران بازدید از این سایت صورت میگیرد. از سویی بیش از هزار ثبتنام توسط فروشگاههای حضوری نیز در این پلتفرم صورتگرفته و بهمرور این فروشگاهها نیز اضافه میشوند.
انتهای پیام/