دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1403 - 12:28
یک فعال دانشجویی در گفت‌وگو با آنا:

غده‌ سرطانی اسرائیل در توفان‌های مقاومت ریشه‌کن می‌شود

غده‌ سرطانی اسرائیل در توفان‌های مقاومت ریشه‌کن می‌شود
دبیر تشکل دانشجویی گام دومی‌ها دانشگاه آزاد داراب گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات ضد بشری، فقط دشمن غزه و مسلمانان نیست؛ بلکه به مثابه یک غده‌ای سرطانی، خطری برای کل بشریت است و در توفان‌های مقاومت ریشه‌کن خواهد شد.
کد خبر : 935555

محمدرضا غلامی دبیر تشکل دانشجویی گام دومی‌ها داراب در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مانند بیماری مهلک سرطان که سلول‌های سرطانی تمام اعضای بدن را آلوده کرده و در نهایت مرگ انسان را رقم می‌زند، در هر حوزه‌ای از نظام بین‌الملل که می‌نگریم، اثری از غده چرکین اسرائیل و جنایت‌ها و شومی آن به چشم می‌خورد. از فلسطین تا قلب اروپا و آمریکا و آفریقا و ... ردّ پای این جغد شوم به چشم می‌خورد.

غلامی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم از زمان تاسیس آن بوده و مهم‌ترین پیامد آن بیش از هر جا در حوزه سیاسی و امنیتی مشهود است.

این فعال فرهنگی اجتماعی در ادامه گفت: در سایه عملیات طوفان الاقصی و وقایع پس از آن، بسیاری از کشور‌های اروپایی پس از ۷۰ سال انکار واقعیت، به فکر به رسمیت شناختن فلسطین افتادند که از جمله آنها می‌توان به اسپانیا، نروژ و ایرلند اشاره کرد. علاوه بر این، تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص ضرورت پایان اشغالگری رژیم با ۱۲۴ رای موافق را می‌توان نمودی دیگر از این مسئله دانست. 

دبیر تشکل دانشجویی گام دومی‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب افزود: در حالی که پیشتر روند عادی‌سازی روابط میان اعراب و رژیم صهیونیستی به حاشیه راندن مسئله فلسطین در حال پیشرفت بود، طوفان الاقصی آن را از حاشیه به متن بازگرداند. به‌اتکای این حرکت بود که بن سلمان، مذاکرات عادی‌سازی را برای مدت نامعلومی متوقف و هرگونه توافق احتمالی را مشروط به ایجاد یک کشور فلسطینی در کرانه باختری و غزه به پایتختی بیت‌المقدس شرقی دانست.

غلامی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران گفت: رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ نصر در ادامه‌ تاکیدات اخیر خود مبنی پیروزی جبهه مقاومت فرمودند: طوفان الاقصی و مقاومت یک‌ساله‌ غزه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیت خود است؛ یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند.

غلامی گفت: طوفان الاقصی علاوه بر متزلزل ساختن بنیان‌های امنیت داخلی و ایجاد بی‌اعتمادی علیه دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی، منجر به از هم پاشیدن مهم‌ترین پروژه‌های سیاسی و امنیتی این رژیم همچون عادی‌سازی روابط با اعراب و تثبیت کلان روایت تحریف شده از موضوع فلسطین شده است. 

وی گفت: از این منظر، فارغ از جنگ در چند جبهه مختلف، رژیم صهیونیستی را باید در میانه یک بحران جدی در سطوح درونی و بیرونی بر شمرد که با تداوم رفتار جنون آمیز کنونی، بیشتر و عمیق‌تر خواهد شد. رفتاری که هرچه بیشتر منجر به فروپاشیدن انگاره شکست‌ناپذیری رژیم می‌شود و این غده سرطانی ریشه کن خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب