دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با رئیس دفتر حزب الله لبنان در تهران دیدار کرد

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با رئیس دفتر حزب الله لبنان در تهران دیدار کرد
رئیس مرکز ملی فضای مجازی در دیدار با رئیس دفتر حزب الله لبنان در تهران، به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کرد.
کد خبر : 934173

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۱۰ مهرماه) با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، با عبدالله صفی الدین رئیس دفتر این جنبش در ایران، دیدار و شهادت سید حسن نصرالله را به وی تسلیت گفت.

 آقامیری در این دیدار، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ضمن آرزوی موفقیت برای رزمندگان جبهه مقاومت، گفت: مرکز ملی فضای مجازی به سهم خود آماده است که هرگونه کمکی به مقاومت اسلامی لبنان صورت دهد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهادت اجر سال‌ها حضور در جبهه حق علیه باطل است و سرنوشتی جز شهادت و فوز عظیم را نمی‌توان برای شخصیت‌هایی مثل سید حسن نصرالله متصور بود، گفت: امروز مردم سرافراز و سربلند لبنان به مقاومت خودشان برای آنچه حق مسلم شان است، با قوت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به جنگ روانی و عملیات رسانه‌ای دشمن در کنار عملیات نظامی این روزها، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم سکو‌ها و پلتفر‌های بزرگ دنیا با مدیریت و تحلیل محتوا جلوی اطلاع رسانی درست و انتقال اخبار واقعی را به مردم دنیا گرفتند و حتی اخیرا یکی از سکو‌های پرکاربرد تصویر شهید نصرالله را سانسور کرده و فورا محتوا‌های مرتبط با شهادت ایشان را حذف می‌کند.

آقامیری خاطرنشان کرد: این رویکرد نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ در ظلم به مردم منطقه با رژیم صهیونیستی همراه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب