دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رتبه دو کنکور تجربی در گفت‌وگو با آنا:

توصیه می‌کنم داوطلبان برای قبولی در کنکور ۱۰۰ خود را بگذارند

توصیه می‌کنم داوطلبان برای قبولی در کنکور ۱۰۰ خود را بگذارند
رتبه دو کنکور تجربی درباره توصیه به داوطلبان کنکوری بیان کرد: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم که در سال کنکور حتما ۱۰۰ خود را بگذراند و تمام تلاش خود را در یک سال بکنند تا در نهایت به دلخواه خود برسند؛ چرا که کنکور مبنایی است که نتیجه آن بسیار روی آینده فرد تاثیرگذار است، پس اهمیت دارد که به اندازه کافی روی آن فکر شود. 
کد خبر : 930107

پرهام راسخ رتبه دو کنکور تجربی ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در روز‌هایی که مدرسه می‌رفتم ۶ ساعت و روز‌های تعطیل ۱۲ ساعت مطالعه داشتم و برنامه‌های بنده به صورت ۹۰ دقیقه مطالعه در ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه استراحت بود. 

وی افزود: در زمان اوقات فراغت سال کنکور در خانه قدم می‌زدم و با خانواده وقت می‌گذراندم و گاهی به بیرون از منزل می‌رفتم تا فعالیتی داشته باشم. 

راسخ تصریح کرد: قصد دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کنم. به نظر بنده انتخاب بین رشته و دانشگاه بستگی به دیدگاه فرد دارد. برای بنده دانشگاه و محیط و استادان اهمیت و تاثیر بیشتری دارد، البته در کنار دانشگاه رشته‌ای که فرد دنبال می‌کند، باید طبق میل و خواسته اش باشد. 

رتبه دو کنکور تجربی ۱۴۰۳ درباره توجه به بازار کار در زمان انتخاب رشته گفت: یکی از مهم‌ترین معیار‌ها در زمان انتخاب رشته بحث آینده شغلی بازار کار است؛ چرا که مدرک علمی و درجه علمی برای ورود به آن مهم است. 

راسخ درباره توصیه به داوطلبان کنکوری بیان کرد: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم که در سال کنکور حتما ۱۰۰ خود را بگذراند و تمام تلاش خود را در یک سال بکنند تا در نهایت به دلخواه خود برسند؛ چرا که کنکور مبنایی است که نتیجه آن بسیار روی آینده فرد تاثیرگذار است، پس اهمیت دارد که به اندازه کافی روی آن فکر شود. 

وی با بیان اینکه سال اولی بود که در کنکور شرکت کردم، اضافه کرد: علاوه بر این، اگر به زمان گذشته برگردم حتما استرس را حذف می‌کنم؛ چرا که داوطلبان در این زمان اضطراب خواهند کشید و بنده قبل از کنکور فرد استرسی نبودم، اما در زمان کنکور به آن دچار شدم، پس باید آن را کنار گذاشت تا به نتیجه سوء و تاثیر بد آن بر سلامتی مبتلا نشد و امید و آرامش داشت که اگر تلاش شود قطعا همان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته