دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1403 - 08:00

موسوی: امیدوارم کارشناسی‌ها از استقلال از روی غرض نباشد/اختلافات باید پشت تلفن حل شود نه در رسانه‌ها

موسوی: امیدوارم کارشناسی‌ها از استقلال از روی غرض نباشد اختلافات باید پشت تلفن حل شود نه در رسانه‌ها
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است اختلاف های شخصی پشت تلفن حل شود نه در رسانه ها چرا که اختلاف ها از تیم مهم تر نیستند.
کد خبر : 928962

علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص انتقاد از سبک بازی استقلال در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: کسانی که فوتبالی هستند می دانند شرایط تیم ها در 5 بازی نخست به گونه ای است که همچنان تاکتیک ها جا نیفتاده است. استقلال با پیروزی در بازی نخست شرایط خوبی دارد. به دست آوردن امتیاز های اول فصل بسیار مهم است. نباید قبل از 4 تا بازی اول نظر داد. برای کارشناسی نمی توان به یک بازی آن هم اول فصل اکتفا کرد.

جمع آوری امتیازات هفته اول لیگ بسیار مهم است

وی افزود: نظر هر کسی برای خود او محترم است اما نباید نظرات انتقادی حداقل در خانواده استقلال مطرح شود. در بازی های نخست جمع آوری امتیاز بسیار مهم و سخت است و تنها باید بر این موضوع تمرکز کنند. این موضوع نه برای استقلال بلکه برای تمامی تیم ها صدق می کند. امیدوارم کارشناسانی هایی که از استقلال انتقاد می‌کنند از روی غرض ورزی نباشد.

در لیگ حرفه ای کشور ما مشکلات همیشه بوده 

پیشکسوت استقلال درباره آماده نبودن ورزشگاه ها در تهران و تأثیر آن بر روی روند بازی ها گفت: متأسفانه در فوتبال حرفه‌ای کشور ما این موارد زیاد پیش می آید و همه بازیکنان عادت دارند و به آن واقف هستند. استقلال باید زمین خوب داشته باشد تا هم خود تیم هم طرفدارانشان بدانند که باید در کجا و با چه شرایطی دیدارها را برگزار کنند. قطعا نداشتن زمین روی تیم‌ ها تأییرگذار است.

VAR هنوز جا نیفتاده است 

موسوی در خصوص اینکه تعداد کمی سیستم VAR به کشور وارد شده، تصریح کرد: همیشه انجام دادن کار مثبت در اوایل آن مشکلاتی دارد اما همین استفاده از سیستم وار را به فال نیک می گیریم. همچنان در این دو بازی مشخص بود که که کمی ریزه کاری دارد چرا که سیستم کمی عقب بود و به درستی حرکات را آنالیز نمی کرد. تا این سیستم جا بیفتد حالا حالا ها کار داریم.

استقلال باید با برنامه عمل کند

او درمورد تقابل استقلال و ملوان اظهار کرد: ملوان همیشه رو به روی استقلال دوندگی خاصی داشته و دارد. معمولا تقابل این دو تیم ریشه دار جذاب بوده است. استقلال باید باهوش و با برنامه عمل کند تا بتواند مقابل دوندگی‌ خاص ملوانی ها موفق شود. 

حرف و حدیث تنها به استقلال لطمه می زند 

پیشکسوت استقلال درباره حواشی پیش آمده از سوی آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب گفت: این حرف ها باید جمع شود. حرف و حدیث ها در نهایت به استقلال لطمه می زند. همگی چه افرادی که در استقلال بودند و در حال حاضر در این باشگاه نیستند و چه افرادی که هستند باید دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت استقلال تلاش کنیم. بهتر است مشکلات شخصی را پشت تلفن و تنها با خود شخص مورد نظر حل کنیم و آن را رسانه ای نکنیم. اختلاف های شخصی از تیم بزرگ استقلال مهم تر نیستند. خوب نیست حرف ها دهان به دهان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته