دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 10:19

آقای تاج! آقای سازمان لیگ! گربه را دم حجله بکشید/درگیری‌های زشت روی سکو‌ها در روز اول

آقای تاج! آقای سازمان لیگ! گربه را دم حجله بکشید درگیری‌های زشت روی سکو‌ها در روز اول
یکی از زشت‌ترین صحنه‌های بازی پرسپولیس و ذوب آهن درگیری هواداران پرسپولیس در پایان مسابقه بود. 
کد خبر : 927921

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از دلایلی که فدراسیون فوتبال تاکید داشت لیگ برتر زمانی آغاز شود که مشکلات سال های اخیر در ورزشگاه ها از بین برود همان اتتفاقات روی سکوها و شناسایی افراد خاطی بود. متاسفانه باید گفت که همان اولین بازی لیگ روی سکوها شاهد اتفاقات خوبی نبودیم. آن هم بازی که پرسپولیس در خانه خودش میزبان نبود و در شهری دیگر هوادارانش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

ورزشگاه امام خمینی اراک هم گیت‌های ورودی داشت و هم بلیت ها به صورت اینترنتی فروش رفته بود و قاعدتاً پیدا کردن خاطیان بازی پرسپولیس و ذوب آهن نباید کار سختی باشد.

مهدی تاج از مدت‌ها قبل وعده داده بود که در لیگ جدید افراد خاطی به راحتی شناسایی می‌شوند و شماره ملی آنهایی که بلیت می‌خرند کاملاً مشخص است.

در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس ذوب آهن شاهد صحنه‌های زشتی بودیم و چند نفر از طرفین درگیری زخمی شدند، اما باید پرسید آیا با توجه به گیت‌های ورودی و بلیت فروشی اینترنتی مسئولان برگزاری مسابقه می‌توانند خاطیان را شناسایی و آنها را جریمه و محروم کنند؟

در این مورد فدراسیون چاره‌ای ندارد جز آنکه گربه را دم حجله بکشد و با این کار جلوی درگیری‌های احتمالی بعدی را بگیرد. به هر حال این همه هزینه برای نصب گیت‌های ورودی و تلاش برای بلیت فروشی اینترنتی با استفاده از شماره ملی افراد باید یک جایی نتیجه داشته باشد وگرنه همه این تلاش‌ها بر باد خواهد رفتد و اتفاق ورزشگاه اراک در سایر ورزشگاه‌ها هم تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته