دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 09:08
المپیک پاریس| به روز رسانی

پزشک تیم ملی کشتی: کتف یزدانی در فینال ۵ بار از جا درآمد/ رباط صلیبی ساروی و مهمدی پاره شده است

پزشک تیم ملی کشتی: کتف یزدانی در فینال ۵ بار از جا درآمد  رباط صلیبی ساروی و مهمدی پاره شده است
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: یزدانی بعد از جراحی که انجام داده بود و بعد از طی کردن دوران نقاهت بلافاصله وارد مسابقات سنگینی مانند المپیک شد و چندین بار کتف یزدانی از جا درآمد.
کد خبر : 926678

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز سیزدهم المپیک پاریس با کسب دو مدال نقره توسط حسن یزدانی و مهران برخورداری برای کاروان کشورمان به پایان رسید.

سهراب کیهانی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خصوص شرایط حسن یزدانی و مصدومیت وی در رقابت فینال شب گذشته اظهار کرد: حسن یزدانی بعد از جراحی که انجام داده بود و بعد از طی کردن دوران نقاهت بلافاصله وارد مسابقات سنگینی مانند المپیک شد. چندین بار کتف یزدانی از جا درآمد و دوباره برای او جا انداختند. اگر یک بار این اتفاق رخ دهد فرد باید بیهوش شود و بعد کتف جا انداخته شود چراکه درد بسیار زیادی دارد. یزدانی با غیرت تمامی که داشت پنج بار اینکار را انجام داد و  فینال را ادامه داد. کار بسیار بزرگی کرد و کسب مدال نقره را به او تبریک می‌گویم.

وی در خصوص باقی مصدومان رقابت ها افزود: رباط صلیبی ساروی در دیدار فینال پاره شد و دو دقیقه با رباط صلیبی پاره بازی را ادامه داد. رباط صلیبی قدامی علیرضا مهمدی نیز پاره شد. آسیب دیدگی همیشه همراه ورزش قهرمانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته