دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 16:47

الحوثی: نبرد با اسرائیل در اوج خود قرار دارد

الحوثی: نبرد با اسرائیل در اوج خود قرار دارد
رهبر انصارالله یمن گفت: جنایت ترور اسماعیل هنیه رهبر اسلامی و فواد شکر فرمانده جهادی بر تمام اوضاع تاثیر گذاشته است و نبرد با اسرائیل در اوج خود قرار دارد.
کد خبر : 926546

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) پیرامون آخرین تحولات منطقه اظهارکرد: جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن فرمانده اسلامی شهید اسماعیل هنیه و فرمانده جهادی فؤاد شکر، بر کل اوضاع منطقه سایه افکنده است. جنایات اخیر دشمن، رهبران ملت و بزرگ مردان امت اسلامی را هدف گرفته است که نقش برجسته ای در حمل پرچم جهاد و مقابله با دشمن اسلام و مسلمین دارند.

وی ادامه داد: تحولات اخیر بر کل اوضاع سایه افکنده است و نبرد با دشمن اسرائیلی در اوج است. ترور مجرمانه شهید هنیه با انسجام کامل جنبش مقاومت اسلامی حماس مواجه شد، در حالی که هدف دشمن خدشه دار کردن استواری و ثبات این جنبش و تأثیرگذاری بر قدرت تصمیم‌گیری آن بود. حماس به فعالیت و انسجام خود ادامه داده و با وجود بزرگ بودن جنایت ترور شهید هنیه، هیچ موردی مبنی بر اختلاف، ضعف و عقب‌نشینی از مواضع این جنبش ظاهر نشده است. گردان های قسام علیرغم این جنایت بزرگ، با اثربخشی و انسجام کامل و شایستگی بالا به انجام وظایف جهادی خود ادامه دادند.

الحوثی تصریح کرد: حماس از انتخاب برادر مجاهد بزرگ یحیی السنوار به جانشینی شهید اسماعیل هنیه خبر داد و او انشاءالله بهترین جانشین برای شهید هنیه است. انتخاب رهبر بزرگ یحیی السنوار به اتفاق آرا که دشمن و دوست او را به استواری، استقامت، مهارت و شایستگی رهبری می شناسند، به خودی خود پیام مهمی برای دشمن اسرائیلی است. انتخاب این فرمانده بزرگ، تأکید آشکار بر ثبات در جهاد، تداوم مواضع و استواری در اصول اولیه است.

 

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته