دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود لیائی:

شیرینی اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست را در آینده تجربه خواهیم کرد

شیرینی اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست را در آینده تجربه خواهیم کرد
مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست مربوط به زیرساخت‌های شبکه پستی کشور است که شیرینی آن را در آینده تجربه خواهیم کرد.
کد خبر : 923120

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمود لیائی مدیر عامل شرکت ملی پست در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد، گزارشی از ۱۰۰۰ روز خدمت دولت سیزدهم در شرکت ملی پست ارائه داد.

وی گفت: نوسازی زیرساخت‌های شبکه پستی با تأمین حدود ۲۰۰خودروی سبک و سنگین، راه اندازی خط تجزیه هوشمند بسته‌های پستی در تجزیه و مبادلات برای نخستین بار، راه اندازی خط تجزیه هوشمند پاکت‌های پستی در تجزیه و مبادلات برای اولین بار، انعقاد تفاهم نامه تأمین ۱۵۰۰موتوربرقی برای کلان شهرها، استفاده از ربات‌های تجزیه گر با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و پیوستن به جمع ۵ کشور دارنده این فناوری ازجمله اقدامات مثبت شرکت ملی است.

لیائی همچنین در ادامه از نصب و راه اندازی صندوق هوشمند توزیع مرسولات پستی(لاکر) برای نخستین بار در کشور، جا به جایی بیش از ۸۰۰ میلیون مرسوله پستی،توزیع دو‌میلیون و ۴۵ هزار و ۷۳۵مرسوله نمایشگاه کتاب در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۳، برگزاری نمایشگاه ایده بازار پستی با حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور خلق سرویس های نوین، برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست، راه اندازی و توسعه سامانه تلفنی ارتباط با مشتریان ۱۹۳ وسامانه چت آنلاین تیکتینگ، استفاده از خودروهای ون به عنوان واحد سیار قبول مرسولات، استعلام بیشتر از ۳۶۸ میلیون وب سرویس کدپستی از طریق بانک اطلاعات کد پستی و پایگاه اطلاعات مکان محور، پاسخ به ۱۱ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۰‌درخواست سرویس احراز نشانی،افزایش ۱۸ خط پستی با هدف بهبود سرعت سیر مرسولات در شرکت ملی پست و اقدامات دولت سیزدهم خبر داد.

وی راه اندازی مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و پذیرش ۱۳۸ شرکت نوآور، ارائه ۹۹طرح و انعقاد ۱۴قرارداد همکاری، خرید سه هزار و۱۰۰دستگاه تلفن همراه هوشمند از محل اعتبارات اتحادیه پستی جهانی با هدف بهبود مانیتورینگ توزیع مرسولات روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته از جمله اقدامات مهم شرکت ملی پست در دولت سیزدهم به شمار می رود.

محمود لیائی ادامه داد: ما شرکت ملی پست سعی کردیم از قافله خدمت‌رسانی در کل دولت عقب نمانیم و پا به پای دیگر مدیران با رعایت الزامات قانونی و سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر خدمت‌گذاری را ریل‌گذاری کردیم تا آیندگان راحت‌تر بتوانند خدمات رسانی کنند.

وی افزود: عمده اقداماتی که در شرکت ملی پست انجام شد، مربوط به زیرساخت‌های شبکه پستی کشور است که شیرینی آن را در آینده تجربه خواهیم کرد و امیدواریم آیندگان قدر این زیرساخت را بدانند.

لیائی بیان کرد: در ابتدای حضور در شرکت ملی پست سه وظیفه مهم برعهده مدیرعامل شرکت ملی پست گذاشته شد. رفع دغدغه معیشتی همکاران پستی، هوشمندسازی شبکه پستی کشور و تحول دیجیتال محورهای اصلی بود که باید در شرکت ملی پست انجام می‌شد. همچنین ارتباطات بین المللی که در هزار روز برقرار شد علی رغم مواردی که در گذشته وجود داشت نشان‌دهنده دیپلماسی فعال ما در حوزه‌های پستی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته