دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1403 - 14:27

قاضی‌زاده هاشمی: به منتخب مردم، آقای پزشکیان تبریک می‌گویم+ عکس

قاضی‌زاده هاشمی: به منتخب مردم، آقای پزشکیان تبریک می‌گویم+ عکس
نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با انتشار پیامی به رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.
کد خبر : 920859

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: 

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی‌درپی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

با پایان انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌گردد و هیجانات و التهابات جای خود را به همدلی و همراهی خواهد داد. مطمئنم مساعی دلسوزان، همگامی نخبگان و حمایت آحاد جامعه از منتخب مردم، جلوه‌ای دیگر از هوشمندی و هوشیاری ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق می‌نمایم.

تردید ندارم مادامی که دولت اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه خود دانسته و آن را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به کشور و نظامی اسلامی بکار بندد، مدد الهی هم یارش خواهد بود و می‌تواند شاهد تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری بود.


متن کامل پیام قاضی‌زاده هاشمی را در زیر می‌بینید:

قاضی‌زاده هاشمی: به منتخب مردم، آقای پزشکیان تبریک می‌گویم+ عکس

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب