دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1403 - 10:15

وزیر کشور: انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد/ به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویم+ فیلم

وزیر کشور: انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد  به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویم+ فیلم
احمد وحیدی گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی نامزد‌ها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی مردم به پایان رسید.
کد خبر : 920752

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی وزیر کشور، امروز شنبه در سالن وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف الهی و با توجهات اهل بیت علیه السلام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی نامزد‌های محترم و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی مردم عزیز و شریف ایران قوی به پایان رسید.

وی افزود: منتخب مردم برای چهاردهمین رئیس جمهور مشخص شد. آقای مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور از سوی مردم ایران انتخاب شدند. لازم است این انتخاب را به آقای پزشکیان تبریک عرض کرده و از سایر نامزد‌ها به ویژه آقای جلیلی و همینطور نامزد‌های مرحله قبل، آقایان قالیباف، قاضی‌زاده، زاکانی و حجت‌الاسلام پورمحمدی که با حضورشان گرمابخش این انتخابات شدند تشکر کنم.

وزیر کشور ادامه داد: ما الان وارد دوران جدیدی شدیم، طبیعتاً همه آنچه که در قبل از انتخابات بود امروز به رفاقت، همکاری و تلاش مجدانه برای پیشرفت کشور عزیزمان و دست‌یافتن افق‌های بلندی از تعالی و پیشرفت کشور تبدیل خواهد شد.

وحیدی تأکید کرد: از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم توانسته باشیم اندکی از دینمان را نسبت به شهدای بزرگ شهید آیت الله رئیسی و مردم بزرگمان ادا کرده باشیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای سعی کردند نشان بدهند که انتخابات در ایران ممکن است دچار خدشه شود؛ مهر باطلی بر پیشانی آنها زده شد، اظهارداشت: طی این مدت حرف های ناصوابی زده شد و تحلیل های نادرست انجام شد.

فیلم کامل صحبت‌های وحیدی را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب