دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1403 - 18:55

صالحی امیری: تاکنون خدشه‌ای در سلامت انتخابات مشاهده نکرده‌ایم

صالحی امیری: تاکنون خدشه‌ای در سلامت انتخابات مشاهده نکرده‌ایم
نماینده «مسعود پزشکیان» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با ارزیابی مثبت از روند کلی انتخابات، گفت: تاکنون روندی که باعث خدشه در سلامت انتخابات شود یا مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات لطمه وارد کند، مشاهده نکرده‌ایم.
کد خبر : 920677

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدرضا صالحی امیری به همراه مسعود سلطانی‌فر و جهانبخش خانجانی به عنوان نمایندگان مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه -۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در وزارت کشور از روند برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید کردند.

صالحی امیری پس از بازدید در جمع خبرنگاران، روند کلی انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باورمان این است که برای مشارکت حداکثری دو اراده در نظام وجود دارد، نخست اراده نظام و رهبر معظم انقلاب و دوم اراده مردم که برای مشارکت حداکثری به نظام اعتماد کردند.

نماینده مسعود پزشکیان عنوان کرد: اگر تا نیمه شب این دو اراده در اوج خود قرار بگیرد ما شاهد وفاق ملی، انسجام ملی و قدرت ملی خواهیم بود. باور ما این است که مشارکت حداکثری باعث افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام و قدرت ملی ما خواهد شد.

مردم اراده خود را برای مشارکت حداکثری نشان دهند

صالحی امیری بیان کرد: از همین جا از همه کسانی که تا این لحظه تصمیم نگرفته‌اند دعوت می‌کنیم که به تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای ملت که صندوق است بیاندیشند و تغییر را از طریق صندوق دنبال کنند.

وی اضافه کرد: ما راهی جز صندوق برای انتقال صدای ملت به حاکمیت و برای تغییر سازه مدیریت اجرایی کشور نداریم، از این جهت به همه فرزندانم، برادرانم، خواهرانم و ملت بزرگ ایران این پیام را از جانب آقای پزشکیان منتقل می‌کنیم که تا قبل از پایان اخذ رای پای صندوق‌ها حاضر شوند و یکبار دیگر اراده خودشان را به کسانی که مانع از مشارکت حداکثری هستند تحمیل کنند.

مداخله‌ای که به سلامت انتخابات لطمه بزند ندیدیم

صالحی امیری در ارزیابی خود از روند برگزاری انتخابات گفت: ما در مجموع ارزیابی که داشتیم روند انتخابات را مثبت ارزیابی می‌کنیم مشکلات جزئی همیشه در همه انتخابات وجود داشته و دارد که گزارشات آن از سراسر کشور جمع‌آوری می‌شود؛ همکارانم که با هم هستیم این مشکلات را به ستاد انتخابات منتقل می‌کنند و در این ارتباط در حال گفتگو و حل و فصل مسائل هستیم.

وی افزود: تاکنون هیچ روندی که باعث خدشه در سلامت انتخابات باشد تا امروز مشاهده نکرده‌ایم، اما تاکید می‌کنم مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد و در حال کسب گزارش از سراسر کشور هستیم و به ستاد منتقل و روند مشکلات را پیگیری می‌کنیم، اما هیچگونه مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات لطمه وارد کند مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته