دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آبان 1403؛

«المپیک فناوری» بین فناوران برگزار می‌شود

«المپیک فناوری» بین فناوران برگزار می‌شود
رئیس پارک فناوری پردیس از برگزاری «المپیک فناوری» در آبان امسال خبر داد و گفت: بخش اصلی این رویداد بخش رقابتی المپیک است که در ۵ حوزه رقابتی برگزار می‌شود.
کد خبر : 921196

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس امروز در نشست خبری  المپیک فناوری که در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: المپیک‌ها مجموعه‌ای از رقابت‌های نوآورانه هستند که فضای بروز و ظهور استعدادها را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه از این رو برگزاری برنامه المپیک فناوری را در معاونت علمی و پارک پردیس تدارک دیدیم، گفت: این رویدادها از سطح منطقه‌ای تا ملی ادامه دارد و در آن کارآفرینان و فناوران با یکدیگر رقابت می کنند.

صفاری نیا با بیان اینکه برگزاری این رویداد بر عهده پارک فناوری پردیس است، گفت: ثبت‌نام المپیک فناوری از امروز آغاز می‌شود و این رویداد در بخش‌های مختلف به مدت یک هفته از اول آبان امسال برگزار خواهد شد. بخش اصلی این رویداد بخش رقابتی المپیک است که در ۵ حوزه رقابتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، رباتیک، پهپاد و امنیت سایبری حوزه های المپیک فناوری هستند، عنوان کرد: ازجمله برنامه های این المپیک می توان به بوت کمپ برای ارائه آموزش به متقاضیان شرکت در المپیک، ایستگاه کار و اشتغال و نشست‌های تخصصی اشاره کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب