دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1403 - 11:33

ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم

ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم
رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که کامالا هریس جایگزین جو بایدن در انتخابات می‌شود.
کد خبر : 920502

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویدئویی از ترامپ که او را در زمین گلف نشان می‌دهد و با فردی ناشناس درباره کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حرف می‌زند، خبرساز شده است.

این حرف در حالی خبرساز شده که بایدن و کاخ سفید طی روز‌های اخیر ضمن رد فشار‌ها درباره عملکرد ضعیف او در مناظره، درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از انتخابات را رد کرده‌اند.

ترامپ در این ویدئو می‌گوید: آن شب در مناظره چه کردم؟ آن پیرمرد زوار در رفته را درب و داغون کردم. او دارد از رقابت (انتخابات) کنار می‌رود.

ترامپ می‌گوید که من او (بایدن) را از رقابت خارج کردم و این یعنی ما کامالا را خواهیم داشت. به نظرم، (برای ما) او بهتر است چرا که خیلی بد است. او رقت‌انگیز است و واقعاً به شدت بد است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این ویدئو بار دیگر علیه وضع جسمی و ذهنی بایدن ۸۱ ساله موضع گرفت و گفت که می‌توانید تصورش را بکنید که او بتوانید از پس پوتین و رئیس‌جمهور چین بربیاید؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته