دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فناوری و دولت آینده (۱۱)؛

ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دولت جدید

ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دولت جدید
معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری حمایت از قانون جهش تولید دانش‌بنیان را از مهم‌ترین انتظارات جامعه فناور از رئیس جمهور جدید دانست.
کد خبر : 917069

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری درخصوص توقعات جامعه فناور از رئیس‌جمهور جدید به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: سال‌های گذشته گفتمان دانش‌بنیان که طلایه دار اصلی آن مقام معظم رهبری است در کشور یک روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم با حمایت‌های بی شائبه رئیس‌جمهور شهید، گفتمان دانش‌بنیانی سرعت و شتاب بیشتری گرفت.

به گفته مشایخ، طبعاً جامعه فناور از رئیس‌جمهور منتخب مردم که هشتم تیر ماه انتخاب می‌شود انتظار دارد که روند پر شتاب حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اقتصاد دانش‌بنیان و نفوذ فناوری و دانش در بخش‌های مختلف اقتصادی که منجر به کاهش خروج ارز، افزایش ثروت ملی و اتفاقات خوب می‌شود را پشتیبانی، هدایت و حمایت کند.

معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حمایت از قانون جهش تولید دانش‌بنیان به صورت تمام قد و تکالیف مسرع در برنامه هفتم توسعه از توقعاتی است که ما از دولت و رئیس‌جمهور جدید خواهیم داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته