دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازیگر نیسان آبی مشاور رئیس پلیس راهور شد

بازیگر نیسان آبی مشاور رئیس پلیس راهور شد
در حکمی از سوی رئیس پلیس راهور تهران، مرتضی علی‌آبادی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به عنوان مشاور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور منصوب شد.
کد خبر : 916920

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، مرتضی علی‌آبادی چهره نام‌آشنای سینما و تلویزیون که در سریال‌هایی چون لیسانسه‌ها، هشت و نیم دقیقه، شمعدونی، نیسان آبی، اکازیون و فیلم‌های دسینمایی دینامیت و ورود خروج ممنوع ایفای نقش داشته روز دوشنبه در آیینی به عنوان مشاور فرهنگی و ورزشی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ معرفی شد. 

علی‌آبادی مدیریت اماکن ورزشی کشور از جمله مجموعه ورزشی تنیس استقلال، پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی و استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی را در کارنامه کاری خود داشته و اکنون هم به عنوان مدیر کمپ تیم‌های ملی کاراته مشغول به فعالیت است.

علی‌آبادی نخستین بازیگری است که به عنوان مشاور و فعال اجتماعی در فراجا منصوب می‌شود.

مرتضی علی‌آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با سریال شمعدونی در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشت و بعد از آن حضور در فیلم سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کرد.
علی‌آبادی در لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها نقش فردی با نام علی کفاشیان صاحب‌کار مسعود را بازی می‌کرد که تنها به عنوان یک تشابه اسمی نوعی شوخی با شخصیت‌های ورزشی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته