دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت پژوهشگاه فضای مجازی؛

نشست والدگری رسانه‌ای در عصر دیجیتال برگزار می‌شود

نشست والدگری رسانه‌ای در عصر دیجیتال برگزار می‌شود
نشست والدگری رسانه‌ای در عصر دیجیتال به همت پژوهشگاه فضای مجازی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 913511

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست والدگری رسانه‌ای در عصر دیجیتال به همت و تلاش پژوهشگاه فضای مجازی در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳، با ارائه سعید مدرسی، مدیر موسسه تربیت رسانه‌ای باران، به صورت حضوری و مجازی در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

پژوهشگاه فضای مجازی علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند با ثبت نام از طریق نشانی اینترنتی https://evnd.co/Czt۳۶ به صورت رایگان در این نشست حضور پیدا کنند. 

همچنین امکان حضور آنلاین برای شرکت کنندگانی که امکان همراهی در نشست فوق را ندارند در این لینک فراهم است.

گفتنی است در این نشست سعید مدرسی به بیان مواردی از قبیل رویکرد‌های شش‌گانه سواد رسانه‌ای در کشور، تبیین رویکرد تربیت رسانه‌ای با تمرکز بر رشد و هویت جامع کودک و نوجوان، لزوم گذار از حیاط خلوت رسانه‌ای به حافظه مشترک رسانه‌ای در خانواده، تبیین راهبرد وساطت سلبی و ایجابی در رویکرد حافظه مشترک رسانه ای، تبیین تجربه جهانی هوش دیجیتال (DQ) و جریان نوظهور تربیت رسانه‌ای جهانی در دهه اخیر می‌پردازد.

پژوهشگاه فضای مجازی به‌عنوان بازوی علمی پژوهشی شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی جزو معدود مراکزی است که پیوند میان پژوهشگران و نخبگان علمی فضای مجازی کشور را با سیاست‌گذاران، قانون‌گذاران و مجریان به‌طور جدی در دستور کار قرار داده است و تلاش می‌کند با توسعه همکاری‌ها میان مراکز علمی و پژوهشی حوزوی، دانشگاهی و حاکمیتی این مهم را رقم بزند. علاوه بر این، احصاء و اولویت‌سنجی خلأ‌ها و نیاز‌های پژوهشی کشور و نیز حمایت از ایده‌های پژوهشی، آثار و تألیفات، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان فضای مجازی کشور از اقدامات اساسی پیش‌رویِ پژوهشگاه فضای مجازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته