دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهار کتابخوانی|

حضور نشر شهر با ۱۲ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب

حضور نشر شهر با ۱۲ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
«نشر شهر» با ۶۰ عنوان کتاب شامل ۱۲ عنوان جدید در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۱۴۰۳) حضور دارد.  
کد خبر : 911207

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نشر شهر» با نزدیک به ۶۰ عنوان کتاب در سی‌و‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دو قالب فیزیکی و مجازی شرکت کرده است. این عناوین شامل کتاب‌هایی برای گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال است که با تخفیف در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب‌های «نشر شهر» در نمایشگاه کتاب به تفکیک موضوع، شامل ۳۶ عنوان کتاب بزرگسال و بیش از ۱۹ عنوان کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان است که برخی از آنها تجدید چاپ و برخی از آنها به تازگی وارد بازار نشر شده است.

«نشر شهر» در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۲ عنوان کتاب جدید را به بازار نشر معرفی کرده است. ۴۸ عنوان کتاب نیز تجدید چاپ شده‌اند.

عناوین جدید «نشر شهر» در نمایشگاه کتاب امسال (۱۴۰۳) شامل «دیپلماسی سایبری: ایالات متحده در قبال ایران» و عناوین جدید از سری کتاب‌های «در ۳۰ ثانیه» و «در چند دقیقه» است. از این عناوین می‌توان به «اسطوره‌شناسی در ۳۰ ثانیه» و «هوش مصنوعی در ۳۰ ثانیه» و «بدن انسان در چند دقیقه» و «فیزیک کوانتومی در چند دقیقه» اشاره کرد.

غرفه «نشر شهر» در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش ناشران عمومی، شبستان، راهرو شماره ۲۵، غرفه ۶۱۶ قرار دارد.

لازم به یادآوری است سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت جاری در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته