دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی:

ورود استارت‌آپ‌های فعال به عرصه اسباب بازی/صنعت «اسباب بازی» ابزاری هویتی است

ورود استارت‌آپ‌های فعال به عرصه اسباب بازی صنعت «اسباب بازی» ابزاری هویتی است
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: می‌توان از صنعت اسباب بازی به عنوان ابزاری هویتی یاد کرد.
کد خبر : 882686

به‌ گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امروز در رویداد توسعه و تبادل فناوری صنعت اسباب‌بازی به نحوه شکل‌گیری ایده برگزاری چنین رویدادی، اشاره کرد و گفت: این رویداد با بررسی ۳۴ نیاز فناورانه و همچنین مشورت و مشارکت ۷۳ تولیدکننده دانش‌بنیان در این صنعت برگزار شده است.

وی افزود: از همان ابتدا، شاهد حضور فعال صنایع خلاق در این اکوسیستم استارت‌آپی بودیم و امیدواریم تا پایان سال، شاهد رشد و توسعه صادرات صنعت اسباب‌بازی و تجاری‌سازی بیشتر استارت‌آپ‌های خلاق این حوزه و همچنین تاثیر تولیدات خلاق بر زندگی کودکان ایران باشیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم عنوان کرد: می توان از صنعت اسباب بازی به عنوان ابزاری هویتی یاد کرد.

به گزارش آنا، در این مراسم همچنین از کلان پروژه‌های پیشران طراحی و تولید کیت های سخنگو لایتنینگ در مقیاس بالا و اقتصادی، طراحی و تولید بوردهای الکترونیک موتوری، طراحی و تولید گیربکس های اقتصادی صنعت اسباب بازی، طراحی و پیاده سازی پلتفرم ماژولار AR و VR متناسب با صنعت اسباب بازی و طراحی سرویس اشتراک گذاری ظرفیت های تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته