دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آینده جهان با هوش مصنوعی (۶۸)؛

قفس هوش مصنوعی پچ‌پچ جوجه‌هایتان را ترجمه می‌کند!

قفس هوش مصنوعی پچ‌پچ جوجه‌هایتان را ترجمه می‌کند!
قفس هوشمند «آلبرت اگستین» می‌تواند پچ‌پچ جوجه‌های شما را با کمک هوش مصنوعی ترجمه کند.
کد خبر : 874749

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیو اطلس، قفس هوشمند «آلبرت اگستین» (Albert Eggstein) اکنون می‌تواند پچ‌پچ جوجه‌های شما را با کمک هوش مصنوعی ترجمه کند. تخمین زده می‌شود که اکنون بیش از ۱۷ میلیون خانواده در ایالات‌متحده جوجه‌ دارند و این تعداد به‌سرعت در حال افزایش است.

اکنون، این قفس هوشمند و سیستم منحصربه‌فرد مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند دقیقاً به شما بگوید که پرندگان پرحرف شما واقعاً به یکدیگر و به شما چه می‌گویند. این مبتنی بر توانایی‌های موجود آلبرت اگزتین است که امکان نظارت بر پرندگان شما و محیط اطراف آن‌ها را از طریق دو دوربین نصب‌شده فراهم می‌کند که از طریق برنامه کوپ (Coop) به تلفن هوشمند شما اجرا می‌شوند.

نرم‌افزار تشخیص صدا «کلاک‌ تالک» (Cluck talk) دسی‌بل‌ها و الگو‌های صدای جیک، صدای جیر جیر و سایر پچ‌پچ‌های پرندگان را اندازه‌گیری می‌کند تا به شما اطلاع دهد که آیا گرسنه، خوشحال، بی‌حوصله، در خطر هستند یا درگیر درام‌های استاندارد نوک زدن هستند. همه داده‌ها و ویدئو‌های جمع‌آوری‌شده را می‌توان  خلاصه کرد که به مالکان اجازه می‌دهد مشکلات را در گله جوجه‌های تشخیص دهند.

شما همچنین به فضای ذخیره‌سازی «کلود کلاک» (CloudCluck) دسترسی خواهید داشت که هر ثانیه از فیلم و صدا را به مدت ۳۰ روز در پرونده نگه می‌دارد. این تیم امیدوار است تا در ۶ ماه آینده ویژگی‌های نظارتی بیشتری را ارائه کند و مسائل بهداشتی را هم نظارت خواهند کرد.

پرندگان بیماری‌ها را پنهان می‌کنند؛ بنابراین علائم می‌توانند بسیار ظریف باشند. این فناوری می‌تواند به شما اطلاع دهد که یکی از پرندگان شما کمی بی‌حال به نظر می‌رسد یا در یک دوره زمانی کمتر آب نوشیده است.

این تیم همچنین قصد دارد عملکرد بهداشت از راه دور را در برنامه توسعه دهد و صاحبان را به شبکه‌ای از دام‌پزشکان متصل کند که سپس می‌توانند فیلم‌های جمع‌آوری‌شده را برای مداخله به‌موقع بررسی کنند.

خانه هوشمند برای جوجه‌ها موفقیت بزرگی بوده است. مغز‌های پرنده دوست بیش از ۱۰ هزار ساعت را صرف طراحی قفسه و تمام ابزار‌های فناوری هوشمند آن کردند. به این ترتیب، ۵۶ درصد از مشتریان آن‌ها قبلاً هرگز جوجه پرورش نداده‌اند. 

«اسمارت کوپ» (Smart Coop) ارزان نیست و با قیمت ۱۹۹۵ دلار فقط برای مشتریان ایالات‌متحده ارائه شده است. شامل ۸۲ پوند قفسه، دوربین‌های هوشمند از پیش نصب‌شده با باتری، درب اتوماتیک از پیش نصب‌شده، توزیع‌کننده‌های غذا و آب قابل جدا شدن و سفارشی مناسب سینی‌های زباله زیست‌تخریب‌پذیر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته