دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زارع پور:

برای سالم‌سازی فضای مجازی متناسب با زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم

برای سالم‌سازی فضای مجازی متناسب با زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم
وزیر ارتباطات گفت: متناسب با توسعه زیرساخت‌ها تا آنجا که امکان فنی اجازه می‌دهد نسبت به سالم‌سازی فضای مجازی اقدام کردیم.
کد خبر : 865805
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه سفر خود به مناسبت هفته دولت با استقبال استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی وارد این استان شد.
وزیر ارتباطات بعد از ورود به استان قزوین در مزار شهدای این استان حضور یافت و مقام والای آنان را تکریم کرد.
در ادامه وزیر ارتباطات به دیدار حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین رفت و در این دیدار با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت برای رفع مشکلات مردم، گفت: در وزارت ارتباطات نیروهای متخصص و دانشگاهی حضور دارند که دستاوردهای خوبی در همین مدت به دست آمده است.
وی به فعالیت پیام رسان های داخلی اشاره کرد و افزود: مردم از طریق این پیام رسان ها فقط در حج امسال بیش از ۱۲و نیم میلیون تماس تصویری و صوتی داشتند و در اربعین سال جاری نیز این سرویس ارائه می شود.
وزیر ارتباطات درباره سالم سازی فضای مجازی هم گفت: متناسب با توسعه زیرساخت ها تا آنجا که امکان فنی اجازه می دهد نسبت به سالم سازی این فضا اقدام کردیم.
امام جمعه قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر ارتباطات برای پیگیری حوزه محتوای مناسب در فضای مجازی، گفت: هر کسی در هر شغلی که باشد باید نسبت به یک سری مسائل مشترک مانند کرامت انسانی و رسالت الهی اهمیت دهد و مبلغ آن باشد.
در ادامه سفر یک روزه وزیر ارتباطات، وی به همراه استاندار به دیدار خانواده شهید علی اکبرمحمد قلی رفت و خانواده این شهید را مورد تکریم قرار داد.
وزیر ارتباطات در این دیدار نیز با اشاره به اینکه به نمایندگی از دولت برای تکریم خانواده شهدا مهمان آنان شده است، گفت: در دولت وظیفه خود می دانیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی افزود: اگر امنیتی در این جزیره ناامنی وجود دارد به برکت ایثارگری شهدا و خانواده آنان هست که مرهون آنان هستیم.
وزیر ارتباطات در پایان این دیدار با اهدای لوحی از خانواده این شهید تقدیر کرد.
شهید علی اکبر محمد قلی در سال ۶۱ در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
بر اساس این گزارش، امروز صداوسیمای استان قزوین  ورود وزیر ارتباطات و ادای احترام وی به مقام شامخ شهدا را با پیامرسان بومی "بله" به صورت زنده پخش کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته