دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

حمایت ۱۵ میلیارد تومانی از دانش‌بنیان‌ها توسط یک مؤسسه غیرتجاری انتفاعی

حمایت ۱۵ میلیارد تومانی از دانش‌بنیان‌ها توسط یک مؤسسه غیرتجاری انتفاعی
یک مؤسسه غیرتجاری انتفاعی در حاشیه آبادیران اعلام کرد که توانسته از دانش‌بنیان‌ها 15 میلیارد تومان حمایت کند تا به مرحله تجاری‌سازی برسد.
کد خبر : 852791

علیرضا یوزباشی، مدیرعامل توسعه کسب‌وکار رویش کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: سازمان اقتصادی کوثر اسفند ۱۴۰۱ به برگزاری یک نمایشگاه با عنوان نیاز‌ها و فرصت‌های فناورانه سازمان اقتصادی اقدام کرد. در این نمایشگاه ۱۲۴ مسئله احصا شد و یک بهم‌همرسانی بین شرکت‌ها و تیم‌های فناور انجام شد.

وی با بیان اینکه راهکار‌های خوبی برای ۸۰ مسئله از نیاز‌های فناورانه فراهم شد، مطرح کرد: در نمایشگاه آبادیران دو راهکار برای سازمان اقتصادی کوثر فراهم شد. بخشی از مسائل که مسیر دانش‌بنیان برای آن پیدا نکرده بودیم را در این نمایشگاه ارائه می‌دهیم و دانش‌بنیان‌ها به این سازمان کمک می‌کند تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

یوزباشی با اشاره به فعالیت تیم‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آبادیران، اظهار کرد: سازمان اقتصادی کوثر از تیم‌های دانش‌بنیانی که در زنجیره ارزشی این سازمان قرار دارد در راستای بهبود محصولاتشان، حمایت می‌کند. در این نمایشگاه بالغ‌بر ۱۲ قرارداد با تیم‌های دانش‌بنیان منعقد شده است.

وی افزود: نمایشگا‌هایی از جنس آبادیران بستری را برای دانش‌بنیان‌ها فراهم می‌کند و این سازمان می‌تواند از این فناوری‌ها در راستای محرومیت‌زدایی استفاده کند.

مدیرعامل توسعه کسب‌وکار رویش کوثر با بیان اینکه این سازمان در بخش سرمایه‌گذاری نیز نقش دارد، بیان کرد: این موسسه توانسته شتاب‌دهنده رویان را راه‌اندازی  کند که از تیم‌های فناور نوپا حمایت می‌کند. بودجه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیارد برای دانش‌بنیان‌ها در نظر گرفته شده که بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان‌ها سرمایه‌گذاری کردیم و از آن‌ها استقبال کنیم تا نیاز‌های کشور را در تمام زمینه‌ها به خصوص زمینه دام و طیور برطرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته