دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

بیماران از خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) رضایت دارند

بیماران از خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) رضایت دارند
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) تهران در اسفندماه سال گذشته و همزمان با عید نیمه شعبان با حضور رییس جمهور، گفت: از آن روز تاکنون فرآیند توسعه این ابرپروژه دنبال شده است.
کد خبر : 841046

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: از زمان افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، بخش‌های آی سی یو و دیالیز این بیمارستان فعال بوده و تا پایان هفته جاری نیز انتقال بخش اورژانس انجام می‌می شود.

وی تاکید کرد: در خدمات هوشمند بیمارستان حضرت مهدی (عج) وزارت ارتباطات و بیمه‌ها سهیمند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: با مساعدت وزیر بهداشت مجوز استخدام یک هزار و ۵۰۰ نفر برای کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) اخذ شده که فرآیند‌های آن در حال تکمیل است. بخش‌هایی که از بیمارستان امام خمینی به کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج) منتقل می‌شوند، بلافاصله آماده پذیرش بیماران خواهند شد. 

دکتر قناعتی خاطرنشان کرد: در بازدید‌های میدانی از این کلان بیمارستان، شاهد رضایتمندی بیماران و همراهان آن‌ها از خدمات درمانی ارائه شده هستیم و امیدواریم ظرف ۶ ماه آینده، این ابر پروژه درمانی کشور، با ۱۰۰ درصد ظرفیت بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته