دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1401 - 10:32
در نشست مشترک عنوان شد؛

لزوم هم افزایی با خیرین برای بهبود محیط‌های دانشجویی و فرهنگی

لزوم هم افزایی با خیرین برای بهبود محیط‌های دانشجویی و فرهنگی
مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت بر لزوم هم افزایی با خیرین برای بهبود محیط‌های دانشجویی و فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر : 830180

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، در راستای هماهنگی و تسهیل مشارکت‌ های مردمی و خیرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم ‌افزایی معاونت‌‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌‌های علوم پزشکی قطب ۱۰ کشور با نمایندگان مجمع خیرین سلامت کشور همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با مدیریت اداره کل سازمان‌‌های مردم ‌نهاد و خیرین سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

محمدجواد حیدری‌ پور، مدیرکل سازمان‌‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت در نشست هم ‌افزایی معاونت‌‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌‌های علوم پزشکی قطب ۱۰ کشور، ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌‌های حوزه اجتماعی و خیرین وزارت بهداشت، در راستای جلب و جذب مشارکت ‌های مردمی، خیرین و مسئولیت ‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی، بر هم‌افزایی در راستای بهبود محیط‌‌های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی آنها، تاکید کرد.

در این جلسه که با هم‌‌اندیشی معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی و نمایندگان امور مشارکت‌‌های اجتماعی و خیرین دانشگاه‌ های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، موضوعات مورد نظر از جمله بسترسازی حضور فعالانه خیرین و نیک ‌اندیشان در پویش ملی سخاوت که به دعوت از خیرین در زمینه ساخت خوابگاه‌‌های دانشجویی می‌پردازد، بررسی شد.

همچنین درباره دیگر برنامه‌‌ها، از جمله حضور فعالان امور جهادی و خیریه دانشجویی در ساختار شورای مشارکت‌‌های امور جوانان مجمع خیرین سلامت استان تهران، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی در این نشست، مهندس رضا محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین و مشارکت‌های مردمی، حمیدرضا اشراقی، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، سیدمحمد طباطبایی، معاون مشارکت‌‌های اجتماعی مجمع خیرین سلامت کشور و اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران، حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته