ایرانداک گواهی استاندارد بینالمللی برای خدمات آموزشی را دریافت کرد
به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ایرانداک با بیش از پنج دهه سرمایه پژوهشی و نزدیک به چهار دهه تجربه آموزشی استاندارد ISO ۲۱۰۰۱: ۲۰۱۸ از LiberoAssurance با شماره IR ۲۷۱۱۴۷۱۰۲۲۲۱۱ را دریافت کرده است.
این استاندارد، الزامها در نظام مدیریت سازمانهایی را مشخص میکند که باید توانایی خود را برای حمایت و پشتیبانی از فراگیری دانش و توسعه مهارتها از طریق آموزش، یادگیری یا پژوهش نشان دهند؛ و هدفشان را افزایش رضایت دانشپذیران و سایر ذینفعان و کارکنان در چارچوب استفاده مؤثر از نظام مدیریت سازمان آموزشی خود قرار دهند که شامل فرایندهایی برای بهبود این نظام آموزشی و اطمینان از انطباق با نیازهای فراگیران و دیگر ذینفعان است.
گفتنی است پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، مأموریت اصلی خود را با هدف افزایش رضایتمندی ذینفعان خود از جمله دانشپذیران، از طریق بهبود رویههای اجرایی و تمرکز بر اجرای صحیح و اثربخش این فرایندها محقق میکند. از این رو، ایرانداک اقدام به استقرار، حفظ و ارتقای نظام مدیریت سازمانهای آموزشی در چارچوب الزامهای استاندارد بینالمللی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ کرده است و با رعایت ملزومات قانونی و مقررات مرتبط با حوزه فعالیت خود شامل تحویل محصولات و خدمات آموزشی، سیاستهای اصلی خود را به شرح ذیل اعلام میدارد:
۱- توسعه فرایند آموزشی با هدف ارتقای مهارتها، قابلیتها، دانش و نگرش نیروی انسانی در حوزه علوم و فناوری اطلاعات در ایران و ایرانداک.
۲- ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان به ویژه دانشپذیران از طریق پرداختن به نیازها و انتظارات ایشان و بهروزرسانی مداوم و مستمر شیوههای آموزش و تدریس.
۳- پاسخگویی سریع و شفاف به نیاز دانشپذیران از طریق پیگیری درخواستهای آنان و تلاش در جهت ارائه خدمات به موقع.
۴- تشکیل اتاق فکر با هدف توسعه فعالیتهای تبلیغات برخط از طریق بازاریابی دیجیتال.
۵- ایجاد و راهاندازی سازوکار سنجش عملکرد پرسنل برای ارتقای شایستگی، افزایش بهرهوری منابع انسانی و افزایش سطح انگیزه آنان.
۶- توسعه فرایند آموزش با تمرکز بر آموزش حین کار و مدیریت منابع انسانی در ایرانداک.
۷- رعایت متعهدانه مسئولیتهای اجتماعی خود در راستای توسعه پایدار، انتظارات ذینفعان و رعایت قوانین.
انتهای پیام/