روابط عمومیها یاریرسان سازمان در تحولات جهانی هستند
به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در آیین نکوداشت و جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد؛ از روابط عمومیها به عنوان مرکز ارتباطی سازمان نام برد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به جایگاه استراتژیک و بنیادین روابط عمومیها، تصریح کرد: روابط عمومیها یاریرسان سازمان در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند و به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچگاه سکون و تعطیلی ندارند.
وی با بیان اینکه در جوامع اطلاعاتی و جوامع دیجیتالی چرخش و گردش سریع دادهها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانههای نوین بنا شده است، افزود: روابط عمومیها یکی از عوامل اصلی تولیدکننده اطلاعات هستند.
مدیر عامل شرکت ملی پست با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی این، گفت: روابط عمومی این شرکت با بهرهگیری از کارشناسان متخصص و آشنا به دانش روز توانسته است جایگاه مناسبی را کسب کند.
وی افزود: حضور فعال در عرصه فضای مجازی و رسانههای دیجیتال از دلایل موفقیت روابط عمومی شرکت ملی پست است.
لیائی تاکید کرد: آشنایی کامل با فناوریهای روز، تسلط به مسائل ارتباطی و ایدهپردازی و تصمیمسازی از ویژگیهای کارشناسان روابط عمومی عصر دیجیتال است.
بر اساس این گزارش، در حاشیه این آیین با حضور مدیر عامل شرکت ملی پست از روابط عمومیهای برتر کشور تقدیر و روابط عمومی شرکت ملی پست نیز موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی شد.
انتهای پیام/۳۰۰۴/
انتهای پیام/