دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 16:49

وضعیت مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد مشخص می‌شود

سیدرضا صالحی، معاون هماهنگ‌کننده استان تهران با اشاره به تشکیل کارگروهی در زمینه مسکن گفت: با مساعدت‌های دکترمحمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی مشخص خواهد شد.
کد خبر : 651160
مسکن



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی، سید عظیم حسینی، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در کمیسیون معاملات و معاون عمران استان تهران گفت: درسال ۱۴۰۰، ۱۹ جلسه کمیسیون معاملات واحدهای استان تهران تشکیل شد و موارد مطرح شده در این جلسه توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.


معاون عمران استان تهران، ضمن تشکر از زحمات محمدرضا کاشفی‌نیشابوری، رئیس سابق دبیرخانه هیئت امنای استان تهران، انتصاب سیدرضا صالحی را تبریک گفت و اظهار کرد: با توجه به تاکید معاون هماهنگ‌کننده استان تهران، وضعیت تعاونی مسکن کارکنان، املاک، کمسیون معاملات و امور اجرایی استان، با هماهنگی و رهنمودهایشان در حال انجام است.


سیدرضا صالحی، معاون هماهنگ‌کننده استان تهران با اشاره به تشکیل کارگروهی در زمینه مسکن اظهار کرد: شرایط مناسبی را به‌منظور انجام این کار در نظر گرفته‌ایم که با مساعدت‌های دکترمحمدمهدی طهرانچی و محمدرضا آقامیری درسال ۱۴۰۱، وضعیت مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی هم مشخص خواهد شد.


نماینده آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مسئول کمسیون معاملات استان تهران در ادامه گفت: باتوجه به بازگشایی و حضور دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان تهران در سال جدید ، این کمیسیون آمادگی لازم برای تسریع رفع مشکلات و موارد مربوط به جلسات کمیسیون واحدها را دارد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته