دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1401 - 16:05
وزیر علوم در بازدید از پارک پردیس؛

پژوهش‌های فناورانه به بازار می‌رسد

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پارک پردیس گفت: باید زمینه برای رسیدن پژوهش‌ها و نوآوری‌ها به بازار دانش‌بنیان و خلاق فراهم شود.
کد خبر : 649991
زلفي گل



به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ محمدزلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید کرد و ضمن آشنایی با محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان و خلاق عضو پارک، گفت‌وگو با فعالان این کسب‌وکارها پرداخت.


بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و معرفی بخش های مختلف پارک از جمله قسمت های دیگر برنامه وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این بازدید بود.


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این بازدید و گفت‌وگو، ضمن تاکید بر ایجاد زمینه‌ها برای تجاری سازی پژوهش‌ها و نوآوری‌ها به ویژه در بخش دانشگاهی، از ایجاد سازوکارها برای پیوند این ظرفیت با ناحیه نوآوری پردیس گفت.


پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، بزرگترین پارک فناوری در کشورمان است که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف فناوری در این پارک مشغول به فعالیت هستند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته