دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1400 - 16:02
جبلی:

سینگال‌رسانی صداوسیما مشکل دریافت شبکه‌های تلویزیونی را برطرف می‌کند

رئیس سازمان صداوسیما گفت: اکنون تمامی شبکه‌های صداوسیما در اقصی نقاط کشور در دسترس است و مردم از سیگنال‌رسانی رضایت دارند.
کد خبر : 643559
جبلی



به گزارش خبرنگار گروه جهان خبرگزاری آنا، پیمان جبلی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت که عصر امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سیگنال‌رسانی صداوسیما در راستای بهره‌مندی همه مردم از خدمات تلویزیون است. رسانه ملی واسطه بین مردم و دستگاه‌های حاکمیتی است و حق مردم است که از همه دستاوردهای رسانه ملی استفاده کنند. رسانه ملی باید دستاوردهای ارزشمند سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معرفی و بیان کند.


رئیس سازمان صداوسیما بیان کرد: سال‌های پیش وقتی در مورد سینگال‌رسانی به مناطق مختلف کشور صحبت می‌شد متاسفانه صحبت می‌شد همکاران بیان می‌کردند که فقط مرکز استان‌ها به شبکه‌های صداوسیما دسترسی داشتند ولی اکنون همه مردم می‌توانند تمامی شبکه‌ها را مشاهده کنند.


جبلی عنوان کرد: نعمت برخورداری از پیام و سیگنال و تصویر نعمت بزرگی است و مصداق روشنی از خنثی‌سازی تحریم‌ها است. اکنون اگر خدمات تمام ماهواره‌ها قطع شود می‌توان با سیگنال‌رسانی فیبرنوری زمینی سرویس‌های تلویزیونی را به مردم ارائه داد. تمامی قسمت‌های این پروژه با دانش داخلی و به دستان دانشمندان جوان ایرانی انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات در این پروژه نقش مهمی داشتند و هرچه برای مردم انجام دهیم باز هم کم است. امیدواریم مشکلات جزئی که در بهره‌برداری صداوسیما از این پروژه وجود دارد برطرف شود.


انتهای پیام/۴۱۴۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته