دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 14:51
طباطبایی خبر داد

راه‌اندازی شبکه‌های رایانه‌‌ای معین ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از بهمن

نخستین همایش تجلیل از دانشجویان بر‌تر و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان تهران به میزبانی واحد دماوند و در محل سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه آزاد برگزار شد. مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش از ایجاد شبکه‌های رایانه‌‌ای معین خبر داد.
کد خبر : 57415

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش اظهار کرد: تدوین سیاست‌ها و قوانین راهبردی به منظور رشد و ارتقای علمی فرزندان عضو خانواده شاهد و ایثارگر و فراهم کردن تسهیلات برای گذراندن هر چه بهتر دوره‌های درسی مهم‌ترین هدف ماست.


دکتر محمدتقی طباطبایی خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه داد: همچنین ایجاد زمینه برای حضور شما عزیزان در جایگاه‌های مدیریت کلان کشور و در بخش‌های مهم و استراتژیک از دیگر اهداف ماست. امیدواریم شما بزرگواران از زمینه‌های به‌وجود آمده حداکثر استفاده را ببرید و به رشد و تعالی علمی و معنوی برسیدو جزء سرآمدان و نخبگان کشور باشید.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از جمله فعالیت‌های مشترک ما و بنیاد شهید کشور، ایجاد شبکه‌های رایانه‌‌ای معین است که از بهمن راه‌اندازی می‌شود و باعث هم‌افزایی و گرد هم‌ آمدن فرزندان شاهد و ایثارگر می‌شود. این شبکه در‌‌ نهایت باعث تعالی این قشر بزرگ در مجموعه دانشگاه و کشور خواهد شد و موجبات احیای فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را فراهم خواهد ساخت.


طباطبایی گفت: آمادگی لازم برای برگزاری جشن کشوری قدردانی از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر را داریم و در سال آینده نخستین المپیاد علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان عضو ستاد را در کشور برگزار خواهیم کرد.


طباطبایی: آمادگی لازم برای برگزاری جشن کشوری قدردانی از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر را داریم و در سال آینده نخستین المپیاد علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان عضو ستاد را در کشور برگزار خواهیم کرد.

نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران هم اظهار کرد: در شهرستان‌های استان تهران در خدمت پنج هزار دانشجوی عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم و امروز از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان علمی و ممتاز این خانواده قدردانی می‌شود. هدف اصلی ما تحقق فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تربیت مدیران شایسته برای اداره آینده کشور است و امیدواریم بتوانیم در این امر موفق باشیم.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با توجه به سایر اهداف و رویکردهای ستاد، بیان کرد: رشد و ارتقای کمی و کیفی تحصیلی و علمی دانشجویان، توجه ویژه و رسیدگی به وضعیت علمی، فرهنگی و پرورشی دانشجویان عضو ستاد شاهد و ایثارگر و رصد وضعیت تحصیلی و بهبود بخشیدن به خدمات اثر بخش از دیگر اهداف ماست.


همچنین دکتر فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تبیین چشم انداز اداره آموزش پرداخت و اظهار کرد: نائل آمدن به وضع مطلوب علمی، توسعه پژوهشی و تولید علم، ارتقای علمی و فرهنگی و در ‌‌نهایت ایجاد انگیزه در بین این عزیزان مد نظر است تا علاوه بر افتخار به ایثارگری خود، در راستای کسب کرسی‌های علمی و فرهنگی تلاش ککنند و در زمره مدیران شایسته نظام قرار گیرند.


در این مراسم همچنین از پدر و مادر شهید مدافع حرم و دانشجوی واحد رودهن، شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا تجلیل شد.


همچنین تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی واحد دماوند، با قدردانی از رضوان فتاح دماوندی (نفر اول رشته ترتیل) محمد جواد طاهری (نفر اول رشته تحقیق) و محمد مشبک (نفر دوم رشته ترتیل) به نمایندگی از برگزیدگان انجام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته