دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1399 - 15:11
یزدان‌شناس مطرح کرد؛

ارسال هزار و 137 فریم عکس به جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان

دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) گفت: در این دوره از جشنواره 292 فیلم کوتاه، 72 فیلمنامه، یک هزار و 137 فریم عکس، 7 انیمیشن، 5 فیلم مستند، 6 فیلم تجربی،7 فیلم 100 ثانیه‌ای و 10 فیلم در بخش ویژه دریافت شد.
کد خبر : 525366
news20200219164637.png

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین یزدان‌شناس، دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) در نشست خبری نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) که به‌صورت مجازی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امید با موضوع اعتیاد نخستین جشنواره ملی دانشجویی است که به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از 5 تا 8 آبان برگزار می‌شود.


تعویق جشنواره دانشجویی امید به دلیل کرونا


وی افزود: دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) از آذر 98 فراخوان جشنواره را منتشر کرده است که به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. برای برگزاری این جشنواره راهکارهای مختلفی پیش روی ما بود. اولین راهکار لغو جشنواره و دومین راهکار برگزاری حضوری جشنواره بود. روش سوم نیز برگزاری آنلاین جشنواره امید بود که با تصمیم مدیران مربوطه این روش انتخاب شد.


ارسال هزار و 137 فریم عکس به جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان


دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) بیان کرد: در این دوره از جشنواره 292 فیلم کوتاه، 72 فیلمنامه، یک هزار و 137 فریم عکس، 7 انیمیشن، 5 فیلم مستند، 6 فیلم تجربی، 7 فیلم 100 ثانیه‌ای و 10 فیلم در بخش ویژه دریافت شد که 60 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.


یزدان‌شناس با اشاره به اینکه در حال حاضر جشنواره‌های مختلف در کشور به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، گفت: اطلاع‌رسانی‌ها جشنواره‌های مجازی مهم‌تر و جدی‌تر شده است و در همین راستا نیاز داریم که اصحاب رسانه ما را حمایت کنند.


وی ادامه داد: فیلم کوتاه، شکل کوتاه فیلم‌های سینمایی بوده و شکل جذابی برای همه علاقه‌مندان است. بستر پخش آنلاین می‌تواند فیلم‌های کوتاه را به جایگاهی که شایسته آن است، برساند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته