دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 09:28

به‌روزرسانی اندروید 11 در کدام مدل تلفن همراه امکان‌پذیر است؟

گوگل اخیراً از سیستم‌عامل جدید خود یعنی اندروید 11 رونمایی کرد. در این مطلب گوشی‌هایی که اکنون می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند، معرفی می‌کنیم.
کد خبر : 514719
BB18PqL2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا از سی نت، با انتشار نسخه نهایی اندروید 11 توسط گوگل، اکنون بسیاری از کاربران این سیستم‌عامل در سراسر جهان به دنبال این هستند که چه زمانی می‌توانند این نسخه را روی گوشی خود نصب کنند. همان‌طور که معمولاً در مورد به‌روزرسانی‌های مهم اندروید اتفاق می‌افتد،دریافت به‌روزرسانی نسخه 11 بستگی به دستگاه شما دارد و معمولاً پرچم‌داران شرکت‌ها زودتر از بقیه مدل‌ها به نسخه جدید به‌روزرسانی می‌شوند.


اما گوگل درباره این موضوع گفته است اندروید 11 در حال حاضر برای گوشی‌های پیکسل و همچنین شیائومی، وان‌پلاس، اوپو و ریلمی منتشر شده است.


گوگل پیکسل


قسمت تنظیمات را در تلفن خود باز کرده و مسیر روبرو را دنبال کنید. سیستم> پیشرفته> به‌روزرسانی سیستم> بررسی به‌روزرسانی. اگر تلفن شما بلافاصله به‌روزرسانی را پیدا نکرد، صبور باشید. مانند همیشه در مورد Google، به‌روزرسانی به‌آرامی در حال انتشار است و ممکن است چند روز طول بکشد تا در تلفن شما نشان داده شود.


هنگامی‌که تلفن شما به‌روزرسانی را پیدا کرد، فقط دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا مانند سایر به‌روزرسانی‌ها آن را نصب کنید.



نسخه بتا برای OnePlus 8 و 8 Pro


اگر گوشی OnePlus 8 یا OnePlus 8 Pro دارید، این شرکت نسخه بتای خود را راه‌اندازی کرده است. هرکسی که می‌خواهد قبل از انتشار نسخه رسمی، ویژگی‌های جدید را بررسی کند، باید سراغ انجمن‌های OnePlus برود، جایی که دستورالعمل‌ها و جزئیات وجود دارند.


اگر مشکلات زیادی در نسخه بتا وجود داشته باشد، می‌توانید به نسخه قبلی برگردید، اما این امر می‌تواند تمام داده‌های تلفن شمارا پاک می‌کند.


نوکیا، شیائومی، اوپو


هنوز سازندگان تلفن‌همراه برنامه‌های خود برای عرضه اندروید 11 را به‌طور عمومی اعلام نکرده‌اند، اما نوکیا تأیید کرده است که اندروید 11 را منتشر خواهد کرد.


اوپو به‌طور رسمی به‌روزرسانی خود را در 14 سپتامبر (امروز) آغاز می‌کند و همچنین یک نسخه بتا محدود برای مدل‌های (Find X2 ،Find X2 Pro ،Reno3 (4G و (Reno3 Pro (4G ارائه کرده است.


شیائومی نیز در توئیتر خود خبر داد گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro اولین دستگاه‌هایی هستند که اندروید 11 را دریافت می‌کنند و این شرکت همچنین یک نسخه بتا برای کاربرانش راه‌اندازی کرده است.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته