دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1399 - 14:46
با اتصال به اندروید اتو؛

اندروید 11 برای رانندگان یوزرفرند می‌شود

گوگل با ارتقا ویژگی‌های ارتباطی سیستم عامل اندروید 11 برقراری اتصال بین گوشی راننده و سیستم عامل مخصوص خودرو را راحت‌تر کرد.
کد خبر : 509562
اند 1.jpg

 تبه گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیستم عامل اندروید 11 ضمن اتصال به سیستم عامل اندروید اتو این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد که گوشی هوشمند خود را به اتومبیل متصل سازد و بدون نیاز به لمس تلفن همراه بسیاری از نیازهای خود را در هنگام راننده برطرف کند. جدیدترین ویژگی اندروید اتو امکان تماس و پاسخ تلفن همراه بدون نیاز به لمس گوشی یا نمایشگر خودرو است.


به زودی تمامی شرکت‌هایی که از سیستم عامل اندروید در محصولات خود استفاده می‌کنند قادر خواهند بود با نصب و راه‌اندازی اندروید 11 به امکانات ارتباطی این نرم‌افزار با سیستم عامل اندروید اتو دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند. احتمالا ویژگی جدید اندروید 11 تا پیش از پایان سال 2020  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.



بر اساس آنچه گوگل اعلام کرده است برای استفاده از تمامی خدمات سیستم عامل اندروید اتو دیگر لازم نخواهد بود راننده یا سایر سرنشینان گوشی و نمایشگر را لمس کنند و تمامی امکانات به صورت بی‌سیم ارائه می‌گردد. پخش موسیقی، جستجو در وب و بسیاری از فعالیت‌های  دیگر هیچ نیازی به لمس کردن ندارند.


از دیگر امکانات جدید سیستم عامل‌های اندروید 11 و اندروید اتو شارژ تلفن همراه به صورت بی‌سیم است. اگرچه برخی از خودروها از مدت‌ها قبل دارای این ویژگی بودند ولی اتصال برای شارژ کردن قابلیتی بسیار کاربردی محسوب شده و می‌تواند به کاربران کمک زیادی کند.


انتهای پیام/4144/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته