دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 13:25

سیستم عامل اندروید خودرو تغییر می‌کند

گوگل با ایجاد تغییراتی در سیستم عامل مخصوص خودروی اندروید قصد دارد استفاده از این برنامه را برای کاربران راحت‌تر کند.
کد خبر : 513125
اندروید 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، در حالی که گوگل در نسخه‌های جدید سیستم عامل مخصوص خودروی اندروید(اندروید اُتو) قابلیت‌های ارتباطی بدون نیاز به سیم این برنامه را ارتقا داده است ولی  هنوز در برخی از اتومبیل‌های شرکت بی‌ام‌وی برای اتباط با سیستم عامل اندروید اتو باید از کابل استفاده کرد.


حالا شرکت گوگل قصد دارد همکاری خود با صنایع خودروسازی بی‌‌ام‌و را گسترش داده و از این پس خدمات بیشتری را به صاحبان خودروهای این شرکت ارائه کند. رانندگان و سرنشینان اتومبیل‌های بی‌ام‌و همواره نسبت به ارتباط نامناسب گوشی خود با سیستم عامل اندروید اتو اعراض دارند. این کاربران مدعی هستند به راحتی نمی‌توانند از سرویس‌های اندروید اتو استفاده کنند و برای اتصال گوشی با کابل به سیستم عامل خودرو نیز باید بیش از 40 ثانیه صبر کنند.



مهندسان گوگل قصد دارند علاوه بر ایجاد تغییراتی در سیستم عامل مخصوص خودروی اندروید نوعی کابل تبدیل ویژه اتومبیل‌های شرکت بی‌ام‌و  را نیز طراحی کرده و سرعت و کیفیت ارتباط گوشی‌های مختلف با اندروید اتو در انواع مدل‌های بی‌ام‌و را ارتقا دهند.


در اطلاعیه گوگل آمده است کاربرانی که می‌خواهند از سیستم عامل جدید اندروید اتو استفاده کنند و از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوند باید سیستم عامل گوشی هوشمند خود را حداقل تا اندروید 9 به‌روزرسانی کنند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته