دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1399 - 15:18

سومین وب یاد کرونا در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می‌شود

سومین وب یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا 26 خرداد در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 495703
637272108226031310.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین وب یاد کرونا، فردا (دوشنبه 26 خردادماه) در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با بیماری کووید 19 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.


در این وب یاد، استاد نادر مشایخی پیشکسوت موسیقی رأس ساعت 20 در صفحه اینستاگرام تاریخ شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان به آدرس oh.farshchianuniversity حضور خواهد داشت. در برنامه‌های آتی نیز از اساتید و پزشکان برای حضور در این وب یاد، دعوت به عمل خواهد آمد.



دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان از تابستان ۱۳۹۸ پروژه مشترکی را با فرهنگستان هنر با عنوان تاریخ شفاهی هنرهای سنتی ایران آغاز کرد و در این یک سال توانسته با همکاری فرهنگستان هنر، مجموعه مصاحبه‌هایی را با پیشکسوتان هنرهای سنتی در حوزه‌های خوشنویسی، نگارگری و سفالگری و... ضبط و ثبت کند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته