دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پس از مدتی تعطیلی به‌دلیل شیوع کرونا؛

بزرگ‌ترین کارخانه اتومبیل اروپا شروع به‌کار کرد

بزرگ‌ترین کارخانه اتومبیل اروپا پس از تعطیلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه، مجدداٌ از امروز آغاز به‌کار کرد.
کد خبر : 486102
9f319057-70d7-4e44-bdc8-34a8ed8b49a9.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، فولکس‌واگن که از لحاظ فروش بزرگ‌ترین سازنده اتومبیل در جهان است، از امروز کار خود را در بزرگ‌ترین کارخانه خود واقع در شمال آلمان آغاز کرد.


این شرکت در بیانیه‌ای گفت: 8هزار کارمند در شهر ولفسبورگ از روز دوشنبه و تحت محدودیت‌های بهداشتی شدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دوباره روند ساخت اتومبیل‌ها را شروع کردند.


این شرکت انتظار دارد 1400 اتومبیل در این هفته ساخته شود. هفته آینده نیز تولید به بیش از 6000 اتومبیل می‌رسد که البته حدود 40٪ از سطح تولید در دوران قبل از کرونا است.


فولکس‌واگن اقدامات بهداشتی مختلفی را در این کارخانه انجام داده است. انتظار می‌رود کارمندان هرروز صبح دمای بدن خود را در خانه چک کنند، و به‌منظور جلوگیری از شلوغی اتاق‌های رختکن، لباس‌کار خود را در خانه بپوشند.


همچنین نشانه‌گذاری در کف کارخانه به کارگران کمک می‌کند تا فاصله 1.5 متری از یکدیگر را حفظ کنند. و در جاهایی که این مورد امکان‌پذیر نیست، باید از ماسک دهان استفاده کنند. به گفته فولکس‌واگن زمان بیشتری برای کارکنان فراهم شده تا ابزارها و سطوح مختلف را ضدعفونی کنند.


فولکس‌واگن در اوایل ماه آوریل تولید قطعات خودرو را در چندین شهر آلمان آغاز کرد. این شرکت در این هفته قصد دارد تولید را در پرتغال، اسپانیا، روسیه، آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی و از هفته آینده در ایالات متحد از سر بگیرد.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته