دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1398 - 18:03
گام دوم انقلابی دیگر6/

بحث و بررسی فرازهایی از این بیانیه گام دوم مرتبط با رشته‌های حقوق و علوم سیاسی

دومین نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر : 449433
gam 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عصر امروز با مشارکت اساتید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به‌همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری این دانشگاه‌ در سالن همایش‌های مرکز مطالعات عالی بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.


در بخش نخست دومین نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اساتید رشته حقوق حضور داشتند؛ بخش دوم این نشست باحضور اساتید علوم سیاسی برگزار شد. اساتید حاضر در این نشست به گپ‌و‌گفت در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.


در بخش دوم این نشست فرازهایی برای رشته علوم سیاسی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب شده بود که در ادامه آن را می‌خوانید:


محصول تلاش ۴۰ ساله اکنون برابر چشم ما است، کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفت هدر علم، انباشته از تجربه‌ای گران‌بها، مطمئن و امیدوار دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب پیشرفت‌های علمی، رکورددار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانشگاه‌ها و فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای و سلول‌های بنیادین نانو و هوافضا و امثال آن، سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سلامت در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیت جوانان و کارآمد و بسیج ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌گیری‌های انقلابی و جهادی است‌ و بدانید که اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب اسلامی و قبل از جریان انقلاب وی در برهه‌ای از تاریخ ارسال نمی‌بود _که متأسفانه بود و خسارت‌‌بار هم بود_ بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این ‏بسی بیشتر و کشور در این مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ و جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی‌داشت.


دومین نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌منظور گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که سال گذشته به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران توسط مقام معظم رهبری صادر شد. جهت استفاده علمی و کاربردی از بیانات معظم‌له و جامه عمل پوشاندن به راهنمایی ایشان برگزار شده است و فرازهایی از این بیانیه که مرتبط با رشته‌های حقوق و علوم سیاسی است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته