دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 16:16
کریمی با آنا مطرح کرد:

جزئیات ثبت‌نام کاروان «اربعین شهدایی» دانشگاه علامه طباطبایی

مسئول کاروان اربعین دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: کاروان دانشجویی اربعین شهدایی دانشگاه علامه طباطبایی در بازه زمانی 20 مهر تا اول آبان 1398 به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
کد خبر : 416439
87.jpg

جواد کریمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره ثبت‌نام کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از 25 شهریورماه 1398 آغاز شده و ادامه دارد.


وی افزود: دانشجویانی که بیش از یک ترم در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند برای پیش‌ثبت‌نام، می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، شماره‌ دانشجویی و رشته‌ تحصیلی خود را به ترتیب به سامانه‌ پیامکی قرارگاه حضرت صاحب‌الأمر بسیج دانشجویی دانشگاه علامه به شماره‌ ۳۰۰۰۴۷۷۷۹۹ ارسال کنند.


مسئول کاروان اربعین دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه کاروان اربعین شهدایی دانشگاه علامه طباطبایی با شعار «فداءللحسین» در راهپیمایی اربعین 98 شرکت می‌کند، گفت: این کاروان در بازه زمانی 20 مهر تا اول آبان 1398 شرکت خواهد کرد.


کریمی ادامه داد: دانشجویان جدیدالورد وقتی به دانشکده‌ها برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند، در کنار میز ثبت‌نام دانشگاه، میز همکاران بسیج دانشجویی نیز قرار دارد و این عزیزان، دانشجویان علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین را به موکب حضرت روح الله دانشگاه علامه طبایی کنار مقبره شهدای دانشگاه ارجاع می‌دهند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت کاروان اربعین، اولویت اعزام زائران ابتدا با ورودی‌های ۹۵ به بعد دانشگاه علامه طباطبایی سپس ورودی‌های ۹۳ به بعد دانشگاه علامه طباطبایی(به شرط عدم فارغ التحصیلی) و به ترتیب فارغ التحصیلان دانشگاه(در صورت وجود ظرفیت پذیرش به صورت هزینه یارانه‌ای)، همراهان درجه اول دانشجویان پذیرفته شده در قرعه کشی(پذیرش به صورت هزینه آزاد) و دانشجویان دیگر دانشگاه‌هاست.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته