دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1398 - 10:37

اوبر به رانندگان پول قرض می‌دهد

کمپانی اوبر در حال نظرسنجی از رانندگان خود برای اتخاذ یک رویکرد مالی جدید است.
کد خبر : 414416
dims.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انگجت، اوبر قصد دارد از روش مالی جدیدی استفاده کند که اجازه ارائه وام مستقیم به رانندگان را می‌دهد. این کمپانی برای اتخاذ این تصمیم از رانندگان خود نظرسنجی کرده است.


اوبر از طریق اپلیکیشن مخصوص رانندگان نظرسنجی راه‌اندازی کرده تا دیدگاه آنها در خصوص رویکرد مالی جدید را بسنجد. در این نظرسنجی ذکر شده که کمپانی اوبر در حال راه‌اندازی سرویس مالی جدیدی برای رانندگان است تا در هنگام نیاز از آن استفاده کنند.


این نظرسنجی شامل سؤالاتی مانند سابقه استفاده از وام‌های بانکی و تمایل رانندگان به استفاده از این سرویس در آینده می‌شود. براساس گزارش‌ها، در این نظرسنجی از رانندگان پرسیده شده که آیا طی سه سال گذشته وامی کمتر از هزار دلار گرفته‌اند.


همچنین در این نظرسنجی پرسیده شده که اگر اوبر شروع به ارائه تسهیلات مالی کند، رانندگان به طور متوسط چه مبلغی را درخواست می‌کنند؟ پاسخ این سؤال شامل کمتر از 100 دلار، بین 100 تا 250 دلار، بین 250 تا 500 و بیش از 500 دلار می‌شود.


هنوز مشخص نیست که سرویس مالی اوبر چه زمانی برای رانندگان راه‌اندازی خواهد شد. این کمپانی به صورت رسمی خبری در این خصوص نداده است. اگر این برنامه به مرحله اجرایی نرسد، دومین باری خواهد بود که اوبر وعده‌های بی‌سرانجام به کاربران می‌دهد. این کمپانی پیش از این نیز اعلام کرده بود که خودروهای نو به رانندگان کرایه می‌دهد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: استارتآپ اوبر وام
ارسال نظر
قالیشویی ادیب