دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1398 - 17:19
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی:

رئیس مجلس هیچ بهایی به جنبش دانشجویی نمی‌دهد!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی عضو دفتر تحکیم وحدت گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی هیچ بهایی به جنبش دانشجویی نمی‌دهد و حاضر به پاسخگویی مقابل دانشجویان نیست.
کد خبر : 412678
201802104712965551.jpg

احسان رشید در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به دعوت دانشجویان از رئیس مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی گفت: 2 ماه گذشته برای برگزاری برنامه گرامیداشت روز مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی برای حضور در میان دانشجویان و پاسخگویی نسبت به عملکرد 12 ساله خود دعوت کردیم.


وی افزود: لاریجانی در طول 12 سال ریاست بر مجلس شورای اسلامی در هیچ جمع دانشجویی حاضر نشده و نسبت به عملکرد خود توضیحاتی ارائه نداده است.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: در ابتدا بنایی بر رسانه‌ای کردن این دعوت نداشتیم ولی در مقابل پیگیری‌های دانشجویان، دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی حتی پاسخی منفی به انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نداده و توجهی به درخواست دانشجویان نداد.


رشید بیان کرد: بنا داریم برنامه گرامیداشت روز مجلس را با حضور کارشناسان مرتبط برگزار کنیم و در آن برنامه عملکرد 12 ساله علی لاریجانی را نقد کنیم؛ اما همچنان منتظر پاسخگویی رئیس مجلس شورای اسلامی هستیم.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته