دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 07:55
زادمهر در گفتگو با آنا:

نسخه موبایل سایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امروز رونمایی شد

دبیر واحد روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نسخه موبایل در قالب جدید پایگاه رسمی اطلاع رسانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعمال شد.
کد خبر : 406283
6698.jpg

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: سایت اطلاع‌رسانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به‌عنوان یک پایگاه رسمی با قالب جدید رونمایی شد.


وی افزود: به جهت این‌که عمده‌ترین فعالیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در فضای مجازی است و اعلام مواضع رسمی آن و آرشیوی از فعالیت دفاتر ثبت و ضبط شود؛ این پایگاه رسمی تشکیل‌شده است.


دبیر واحد روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: سایت قبلی که در چند سال پیش راه‌اندازی شده بود نسخه موبایل نداشت که در قالب جدید این مشکل رفع و متناسب با سیستم تلفن همراه کاربری آن متغیر است. در سیستم اصلی بخش‌های جدیدی به آن اضافه‌شده است که بخش روزنامه‌ها و نشریات دفاتر به صفحه اول منتقل‌شده و سعی شده است تا جذابیت‌های تصویری سایت افزایش پیداکرده و مورد رضایت مخاطبان قرار بگیرد.


زادمهر گفت: در قالب جدید دفاتر حق دسترسی به انتشار اخبار را دارند و هر دفتر با رمز و نام کاربری که در اختیار خواهد داشت می‌تواند اخبار خود را در سایت بارگزاری کند و صفحه اختصاصی خود را ویرایش کند.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته