دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 16:27

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران بدون صرف هزینه

ایران‌تور یک اپلیکیشن ایرانی با زیرساخت چندرسانه‌ای است که در سال 1394 شروع به کار کرده است.
کد خبر : 402649
dsfr_53_1471992278.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیشرفت فناوری تحولات زیادی ایجاد کرده است؛ ابزارهایی مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به صنایع زیادی راه پیدا کرده که یکی از آنها صنعت گردشگری است.


ایران مجازی یکی از شرکت‌هایی است که با استفاده از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، تصاویر 360 درجه، انیمیشن سه‌بعدی و تصاویر کروی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای کاربران به ارمغان می‌آورد.


تور مجازی ترکیبی از هنر پویانمایی، گرافیکی، نماهای سه‌بعدی، ویدئو، صوت و تصاویر 360 درجه است که به کاربر اجازه می‌دهد به شکل مجازی به گشت‌وگذار در امکان دیدنی بپردازد.


این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و زیارتی ایران بازدید کنند؛ دفتر مرکزی ایران مجازی در اصفهان قرار دارد.


اپلیکیشن ایران‌تور برای سیستم‌ عامل‌های اندورید و iOS طراحی شده و از عینک‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند؛ در حال حاضر 140 مکان گردشگری از 10 شهر مختلف ایران در این اپلیکیشن بارگذاری شده‌اند.


گردشگری نه‌تنها می‌تواند باعث افزایش درآمد ملی و ارزآوری شود بلکه کمک زیادی به توسعه پایدار می‌کند؛ افزایش دانش جهانی و توانمندسازی فرهنگی نیز می‌تواند از طریق گردشگری ارتقا یابد.


گردشگری مجازی برای ارائه اطلاعات به گردشگران داخلی و خارجی کاربرد گسترده‌ای دارد؛ این اطلاعات به چند زبان در اختیار کاربران قرار گرفته است.


همچنین ایران تور قابلیت‌های سرگرم‌کننده‌ای با محوریت گردشگری دارد که در کنار معرفی مکان‌های دیدنی کشور، گردشگران را تشویق به سفر و بازدید از این اماکن می‌کند. همچنین ایران‌تور بزرگ‌ترین بانک محتوای چندرسانه‌ای گردشگری کشور است که مرجعی برای کسب‌وکارهای دیگر محسوب می‌شود.


برخی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان، تهران، فارس، یزد، همدان و کرمانشاه در ایران بارگذاری شده‌اند و کاربران می‌توانند از آنها بازدید کنند.


انتهای پیام/4115/4021/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: اپلیکیشن گردشگری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته