دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 02:22
خطیب در گفتگو با آنا:

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان عراقی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

رئیس انجمن دانشجویان عراقی مقیم ایران گفت: مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان عراقی مقیم ایران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 399236
photo_۲۰۱۹-۰۶-۰۳_۰۳-۰۹-۴۰.jpg

مصطفی‌الخطیب در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با جدیدترین برنامه‌های انجمن دانشجویان عراقی مقیم ایران گفت: مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان عراقی مقیم ایران با عنوان «سفراء المعرفة» چهارشنبه 29 خردادماه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران از ساعت 16 آغاز می‌شود.


وی تصریح کرد: در این مراسم جواد سعدالقندیل سفیر جمهوری عراق در ایران، یاسر الحجاج رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران، حجت‌الاسلام رحمانی از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سیدبها الموسوی از کشور عراق سخنرانی خواهند کرد.


رئیس انجمن دانشجویان عراقی مقیم ایران خاطرنشان کرد: جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان عراقی مقیم ایران برای اولین بار برگزار خواهد شد. در این جشن پس از خوشآمدگویی مسئول «تجمع الجامعيين العراقيين فی ايران» و سخنرانی سفیر، رایزن فرهنگی و نماینده نهاد رهبری و سخنران عراقی، از دانشجویان فارغ‌التحصیل عراقی تجلیل به عمل خواهد آمد. در این خصوص هدیه و لوح یادبود به 50 فارغ التحصیل عراقی اهدا خواهد شد.


خطیب بیان کرد:  پیش‌بینی کردیم 250 نفر در این مراسم حضور خواهند یافت. همچنین در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه 28 خردادماه برگزار شد، 40 نفر از دانشجویان عراقی و نمایندگان انجمن دانشجویان عراقی جمهوری اسلامی ایران با نماینده پارلمان عراق و اعضای شورای نمایندگان عراق در تهران دیدار کردند که در این دیدار هم از این عزیزان برای شرکت در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان عراقی مقیم ایران دعوت به عمل آوردیم.


انتهای پیام/4126/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب