دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 02:52
راه پویایی؛

باشگاه پژوهشگران جوان به سوی جوان‌سازی و ارتقا گام برداشته است

تزریق نیروی جوان از یک طرف برای تربیت مدیران دانشگاهی و از طرفی برای ایجادی محیطی پویا برای حفظ و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان ضروری به‌نظر می‌رسد.
کد خبر : 397321
636927832652272618_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش اقدامات دانش‌بنیان و ایجاد تحول در فناوری و گزاره‌های آموزشی رویکرد جدیدی گزیده است. اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی درصدد مسئله‌محوری و تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان خود هستند.


باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با چشم‌انداز کارآفرینی و تربیت و تعلیم جوانان مستعد، پژوهشگر و نخبه با برخورداری از برنامه‌های مدون، جامع و هماهنگ در تمام زمینه‌های تربیتی ازجمله آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی فعالیت می‌کند.


ازآنجایی‌که مدیران ارشد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این باشگاه را محلی برای تربیت مدیران دانشگاهی و پژوهشگران حرفه‌ای تلقی می‌کنند، برای تحقق و نیل به این اهداف انتخاب رؤسا، مدیران و کارشناسان جوان، خوش‌فکر و بااستعداد نیز خالی از لطف نیست.


تزریق نیروی جوان ازیک‌طرف برای تربیت مدیران دانشگاهی و از طرفی برای ایجادی محیطی پویا برای حفظ و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان ضروری به نظر می‌رسد. باید اذعان کرد امروز باشگاه پژوهشگران جوان در پیچ تاریخی خود، به تأثیرگذارترین دورانش در واحدهای دانشگاهی و نخبه‌پروری گام می‌گذارد.


انتهای پیام/4107/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته