دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1398 - 08:15
توانگر:

دانشگاه آزاد اسلامی صدای دانشجویان مقاومت را انعکاس خواهد داد

رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد آمادگی کامل دارد تا صدای دانشجویان مقاومت در اقصی نقاط جهان را در محیط رسانه‌ای خود انعکاس دهد.
کد خبر : 386066
_ALI4692.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نمایندگان دانشجویی کشورهای یمن و نیجریه با مجتبی توانگر رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار عثمان الحکیمی نماینده جوانان جنبش انصار الله یمن و دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین عبدالرشید الشیهو نماینده جنبش شیخ زکزاکی نیجریه و دانشجوی رشته دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ارائه نظرات و مطالبات خود پرداختند.


عثمان الحکیم یمن و شیحو نیجریه


در ابتدای این دیدار مجتبی توانگر در رابطه با نقش وحدت آفرین جمهوری اسلامی ایران بین کشورهای اسلامی گفت: مایه افتخار و مباهات است که میزبان شما جوانان از کشورهای مختلف هستیم؛ جمهوری اسلامی ایران محور وحدت کشورهای اسلامی است و از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره حامی مظلومان و مستضعفان در اقصی نقاط جهان بوده است.


وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی ایران است و به‌صورت شبکه‌ای گسترده و یکپارچه در کل کشور حضور فعال دارد؛ به صورتی که در هر استان و شهری شعبه دانشگاهی تأسیس کرده است. در دوره جدید هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ترکیبی انقلابی روی کار آمده است. چندی پیش دکتر علی‌اکبر ولایتی به کشورهای سوریه و عراق سفر کرد و از بخش‌ها و محیط‌های دانشگاهی این کشور بازدید کرد و تفاهم‌نامه‌هایی هم با این کشورها امضا کرد ان‌شاءالله شرایطی فراهم شود تا به‌زودی در کشورهایی مانند نیجریه و یمن هم بتوانیم اقدامات مؤثر خود را مانند قبل انجام دهیم.


عثمان الحکیم یمن و شیحو نیجریه


رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کاملی دارد تا صدای دانشجویان در اقصی نقاط جهان را در محیط رسانه‌ای خود انعکاس دهد. البته فعالیت‌های ما تنها به بخش دانشجویی محدود نمی‌شود زیرا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی اجتماعی با برند جهانی است.


انتهای پیام/4126/


انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی توانگر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته