دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 09:33
حسینی در گفتگو با آنا:

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علمی‌تر شده است

قائم مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه امسال قرآن نسبت به سال گذشته کوچک‌تر اما علمی‌تر شده است.
کد خبر : 380800
123243456567578754.jpg

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حمید حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: سعی کردیم بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هم علمی‌تر باشد و هم بیشتر به میهمانان و غرفه‌های بین‌المللی پرداخته شود.


قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: باوجود محدودیت‌های بودجه و مشکلات اقتصادی و شرایط سیل‌زدگان نمایشگاه را امسال کوچک‌تر و محدودتر از سال‌های قبل ساختیم و صرفه‌جویی در ساختار نیروی انسانی اعمال کردیم. تلاشمان این بوده که کیفیت نمایشگاه افت پیدا نکند ضمن این‌که طرح‌های نو، مؤسسات نو و ایده‌های نو هم در نمایشگاه محل بروز داشته باشند.


وی تصریح کرد: امسال در بخش بین‌الملل کشورهای بیشتری شرکت کردند. ده کشور در دوره بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارند. البته مهمانان ویژه‌ای همچون کشور پاکستان در نمایشگاه حضور خواهند یافت و امیدواریم که کم‌کم به سمت بین‌المللی‌تر شدن نمایشگاه پیش برویم.


انتهای پیام/4107/4126/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته