دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی در گفتگو با آنا؛

کانال هواداران استقلال و پرسپولیس توسط یک نفر اداره می‌شود

روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای ورزش گفت: کانال‌های هواداران استقلال و پرسپولیس هر کدام با یک میلیون هوادار توسط یک نفر مدیریت شده و آن فرد هواداران را می‌شوراند.
کد خبر : 378118

احسان محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در حاشیه پنجمین کرسی آزاداندیشی رسانه‌ای که با موضوع «خشم و هیاهو؛ رسانه‌ها و هولیگانیسم در ورزشگاه‌های ایران»‌ در دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در زمینه خشم و هیاهو در ورزشگاه‌ها به خوبی عمل نکرده‌اند. هنوز حرف‌های بسیاری راجع به این قضیه وجود دارد که گفته نشده است.


وی افزود: با ساخت برخی ورزشگاه‌ها در خارج از شهر موافق هستم چرا که مردم در شهرها از خشونت و تنش به دور می‌شوند.


این روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای ورزش بیان کرد: در این کرسی آزاداندیشی به این نتیجه رسیدیم که در ایران هولیگانیسم غیررسمی وجود دارد. استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط مردم بیشتر از خبرگزاری و سایت‌هاست و این نوعی هولیگانیسم غیررسمی محسوب می‌شود.


محمدی تصریح کرد: برخی کانال‌های هواداران تیم‌های فوتبال در فضای مجازی به صورت میلیونی عضو دارند و هیچ نظارت و کنترلی بر روی آنان انجام نمی‌شود و به بازیکنان تیم‌ها توهین و جسارت می‌کنند. مسئولان باید با این رویه غلط به‌طور جدی مقابله کنند.


وی عنوان کرد: هم‌اکنون به سمت هولیگانیسم سازمان‌یافته در حال حرکت هستیم که کانال‌های تلگرامی هواداران برخی از تیم‌ها توسط افراد 15 تا 25 ساله مدیریت می‌شوند و این خطرناک است.


این روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای ورزش در پایان خاطرنشان کرد: در جایی خواندم که دو کانال بزرگ هواداری استقلال و پرسپولیس، هر کدام با یک میلیون هوادار توسط یک نفر مدیریت شده و آن فرد می‌تواند هواداران دو تیم را علیه یکدیگر بشوراند و قطعاً از این راه سود و منفعت برای او حاصل می‌شود. این یکی از موضوعاتی است که بنده را نگران می‌کند.


انتهای پیام/4118/ 4007/


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته