دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 15:41
فرهنگ:

درآمد اپراتور اول ۲۱ درصد رشد کرد

مدیرعامل همراه اول اعلام کرد: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است.
کد خبر : 377080
photo_2019-04-28_15-40-45.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شرکت ارتباطات سیار ایران، حمید فرهنگ در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مجمع عمومی این شرکت روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.


وی اعلام کرد: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است.


مدیرعامل همراه اول افزود: تمرکز برنامه‌های همراه اول روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی است.


فرهنگ در ادامه با اشاره به همکاری توسکا و صداوسیما در پاسخ به سؤالی گفت: به زودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب‌وکار ایرانی (توسکا) با صداوسیما و اپلیکیشن «روبیکا» در جلسه هیئت‌مدیره همراه اول تصمیم‌گیری خواهد شد.


وی ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب‌وکار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن «روبیکا» اعلام کرد: علیرغم تبلیغات برخی رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ‌گونه مالکیت، مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.


مدیرعامل همراه اول در پایان با اشاره به اقدامات اپراتور اول در مورد سیل اخیر افزود: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل‌زده، برخی اقلام امدادی موردنیاز مردم این مناطق را نیز تأمین کرده است.


انتهای پیام/4092/4083/


انتهای پیام/

برچسب ها: همراه اول
ارسال نظر
هلدینگ شایسته