دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1398 - 02:00
کاظمی در گفتگو با آنا:

مجمع نمایندگان جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد

دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجمع نمایندگان جامعه اسلامی دانشجویان با مشارکت 90 درصدی اعضاء برگزار شد.
کد خبر : 375152
photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۳_۰۰-۳۸-۴۶.jpg

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد انتخابات مجمع نمایندگان جامعه اسلامی گفت: مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در حاشیه سی‌‌امین دوره همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «جوان پیشرو در مسیر تمدن سازی» که در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات درحال برگزاری است، با مشارکت حدود 90 درصد از دبیران و نمایندگان شهرستانی این تشکل جمعه 30 فروردین تشکیل شد.


دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: معمولاً دو مجمع انتخاباتی به فاصله شش ماه در فروردین و مهرماه هر سال شامل سه نفر کمیسیون تشکیلات، دو نفر هیات عالی نظارت و دو نفر هم هیئت‌رئیسه برگزار می‌شود. در این مجمع 82 نفر شرکت‌کننده داشتیم و به هر دفتر دو حق رأی داده شد. علاوه بر این انتخابات هیأت نظارت در این مجمع فعال شدن چهار دفتر را داشتیم و برای فعال شدن آن رأی‌گیری به عمل آمد.


وی افزود: پس از رأی‌گیری و تجمیع آرا؛ محمدرضا ناصری از دانشگاه فردوسی مشهد، مهرداد ابراهیمی از دانشگاه ارومیه، سید امین پورموسوی از دانشگاه ایلام به‌‌عنوان برگزیدگان کمیسیون تشکیلات، همچنین مهدی بزم‌آرا از دانشگاه فردوسی مشهد، مجید شهماروند از دانشگاه قم به‌‌عنوان برگزیدگان هیئت‌رئیسه و نیز حجت محمدی از دانشگاه تبریز و رضا فرهمند از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به‌‌عنوان برگزیدگان هیأت عالی نظارت انتخاب شدند.


کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: در این انتخابات دفاتر دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاه فرهنگیان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد هم از دفاتر ناظری به دفاتر فعال تبدیل وضعیت شدند. طبق اساس‌نامه دفاتر تازه‌تأسیس پس از مدتی فعالیت با پیشنهاد واحد تشکیلات و تصویب شورای مرکزی جامعه اسلامی به‌‌عنوان عضو ناظر شناخته شده و پس از مدتی فعالیت نیز با رأی‌گیری دفاتر به حالت عضو فعال درمی‌آیند و دفاتر فعال دفاتری هستند که در مجامع و کنگره‌ها حق رأی دارند.


انتهای پیام/4122/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته