دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1397 - 16:39
محسنی در گفتگو با آنا:

تصویب FATF وضعیت معیشتی مردم را بدتر خواهد کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تصویب FATF نه تنها تأثیر مثبتی ندارد بلکه وضعیت معیشتی مردم را بدتر خواهد کرد.
کد خبر : 360427
13930501000287_PhotoA.jpg

سجاد محسنی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به نشست روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با بررسی لوایح پالرمو گفت:  پیش‌بینی ما این است که اگر این لوایح تصویب شود، مشکلات اقتصادی تشدید خواهد شد. آنهایی که فکر می‌کنند این لوایح تصویب شده و منافعی خواهد داشت باید بدانند که متضرر شده و نهایتاً ضرر آن به خودشان برمی‌گردد.


وی ادامه داد:مردم همان‌طور که در برجام نتیجه و تأثیر آن اتفاقات را بر وضعیت معیشتی‌شان دیدند در تصویب FATF هم به این نتیجه رسیده‌اند که وضعیت معیشتی‌شان بر خلاف وعده‌ها نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر می‌شود.


این فعال دانشجویی افزود: دشمنان وقتی که بتوانند اطلاعات مالی کشورمان را به‌دلیل باز شدن فضا ملاحظه کنند از این بحث سوءاستفاده کرده و درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی برخواهند آمد.


محسنی در پایان با تأکید به وظیفه مسئولان در این موضوع اظهار کرد: مسئولان اگر به‌خاطر مردم و وضعیت معیشتی آنها می‌خواهند کاری انجام بدهند، باید بیشتر به داخل توجه کنند اما به‌جای اینکه به‌دنبال حل این مشکلات باشند، نگاهشان را به خارج از کشور دوخته‌اند. 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته